سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 65334
منبع : خبرگزاری تسنیم

تیم شهید لطفی قهرمان جام رمضان فوتسال قم شد

قم نيوز : تیم فوتسال شهید مهدی لطفی نیاسر عنوان قهرمانی جام رمضان فوتسال قم را به خود اختصاص داد.
تیم شهید لطفی قهرمان جام رمضان فوتسال قم شد
تیم شهید لطفی قهرمان جام رمضان فوتسال قم شد
به گزارش قم نیوز رقابت‌های جام رمضان فوتسال استان قم یادواره شهدا مدافع حرم از ابتدای ماه مبارک رمضان با حضور 32 کار خود را آغاز کرد و تیم‌ها به‌صورت گروهی بازی‌های خود را شروع کردند که پس‌ازآن مراحل به‌صورت حذفی برگزار شد تا چهره تیم‌های صعودکننده به جمع چهار تیم برتر مشخص شود.

بازی رده‌بندی دو تیم شهدای نیروگاه و دنیای ورزش به مصاف یکدیگر رفتند که در وقت قانونی 5 بر 5 به تساوی رسیده و در ضیافت پنالتی‌ها دنیای ورزش با نتیجه سه بر دو‌ به پیروزی رسید تا عنوان سومی را تصاحب کند.

در شرایطی که استقبال قابل قبولی از فینال این مسابقات شد، تیم‌های شهید لطفی و الماس شهر در سالن دوهزارنفری شهید حیدریان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند.هر دو تیم از بازیکنان لیگ برتری استان قم تشکیل‌شده بود و همین موضوع به حساسیت مسابقه افزوده و باعث شد بازی جذاب آغاز و ادامه پیدا کند.

در نیمه نخست هر دو تیم با تساوی دو بر دو به رختکن رفتند و در نیمه دوم تیم شهید لطفی نبض بازی را در دست گرفت و با استفاده از تجربه بازیکنان لیگ برتری خود دو گل دیگر را به ثمر رساند تا مسابقه با نتیجه چهار بر دو به پایان برسد.

بدین ترتیب تیم شهید مهدی لطفی نیاسر عنوان قهرمانی جام رمضان فوتسال استان قم را به خود اختصاص داد.

مراسم اهدا جام قهرمانی نیز با حضور حجت‌الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای مرکز قم،روح‌الله رمضانی معاون اداره کل ورزش و کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال به انجام رسید.

در پایان هم از سوی رسول قلی زاده سرپرست تیم شهید لطفی نیاسر پیراهن این تیم به برادر آن شهید والامقام مدافع حرم اهدا شد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcayeni.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما