سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 65347
منبع : خبرگزاری مهر

استاندار قم: مشکلات ارزی واحدهای صنعتی قم سریع‌تر پیگیری شود

قم نيوز : استاندار قم خواستار پایش و رصد پیوسته مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان شد و گفت: مشکلات ارزی واحدهای صنعتی استان باید هر چه سریع‌تر پیگیری شود.
مشکلات ارزی واحدهای صنعتی قم سریع‌تر پیگیری شود
مشکلات ارزی واحدهای صنعتی قم سریع‌تر پیگیری شود
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در دیدار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان طی سخنانی رونق بخشی به اشتغال و تولید و تسهیل روند سرمایه گذاری را از جمله اولویت‌های کاری مهم استان دانست.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی و بهبود وضعیت تولید و سرمایه گذاری در استان تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های مناطق صنعتی و اقتصادی استان و ایجاد فضا و بستر مناسب برای انجام فعالیت‌های تولیدی و صنعتی از طریق برطرف کردن موانع و مشکلات راهکار اجرایی مد نظر استان در شرایط فعلی است.

استاندار قم رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی دارای مشکل را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: اداره کل صنعت و معدن باید با رصد و پایش پیوسته واحدهای تولیدی، نسبت به اخذ گزارش از موانع و مشکلات واحدهای صنعتی اقدام نماید و در جهت رفع آن‌ها با همکاری سایر بخش‌ها گام بردارد.

صادقی به اجرای سیاست‌های جدید ارزی در بخش صادرات و واردات اشاره کرد و گفت: مشکلات ارزی واحدهای صنعتی استان باید هر چه سریع‌تر پیگیری شود.

استاندار قم همچنین با اشاره به روند احداث نمایشگاه فرش استان قم، خواستار تسهیل در راه اندازی این مجموعه نمایشگاهی شد.

لازم به ذکر است سیجانی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم در ابتدای این دیدار گزارشی از وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان به ویژه واحدهای درگیر مشکل رکود و کمبود نقدینگی و نیز برنامه‌های این سازمان برای حمایت از تولید کالای ایرانی ارائه کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcefx8p.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما