چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 65366
منبع : خبرگزاری مهر

استاندار قم: مسئله غربالگری معتادین متجاهر در قم با جدیت پیگیری شود

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به اهمیت غربالگری معتادین متجاهر بر اساس شاخص‌های تعیین شده، اظهار داشت: این کار باید با جدیت از سوی دستگاه‌های مسئول پیگیری شود.
مسئله غربالگری معتادین متجاهر در قم با جدیت پیگیری شود
مسئله غربالگری معتادین متجاهر در قم با جدیت پیگیری شود

به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در جلسه شورای هماهگی مبارزه با مواد مخدر استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها باید با مشارکت و مسئولیت پذیری و تعهد برای مبارزه با این پدیده شوم اقدام کنند.

استاندار قم به ضرورت تأمین نشاط اجتماعی و ارتباط آن با آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: در جامعه‌ای که برای اوقات فراغت افراد و نیز ایفای نقش مؤثر اجتماعی در بین آحاد جامعه برنامه‌ریزی مدون صورت پذیرد، شاهد کاهش گرایش به سمت آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر خواهیم بود.

صادقی تلاش‌های دستگاهای انتظامی و امنیتی در حوزه مبارزه با مواد مخدر را مورد توجه قرار داد و گفت: استفاده از ظرفیت همه سازمان‌ها و نهادها برای آموزش و پیشگیری در حوزه مواد مخدر ضروری است.

وی همچنین به مسئله غربالگری معتادین متجاهر پس از دستگیری اشاره و خاطرنشان کرد: در مورد دسته بندی و برخورد متناسب با معتادین بر اساس بیماری‌های روانی و خطرناک، دستگاه‌های ذیربط در چارچوت تعریف شده قانونی به وظایف خود عمل کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfvmdv.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما