چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 65369
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیما:

برای حمایت از نماینده فوتسال قم به دنبال اهداف اقتصادی نیستیم

قم نيوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیما گفت: برای حمایت از نماینده فوتسال قم در لیگ برتر به دنبال اهداف اقتصادی نیستیم و شور و شوقی که مردم قم به فوتسال دارند برای ما ارزش دارد.
برای حمایت از نماینده فوتسال قم به دنبال اهداف اقتصادی نیستیم
برای حمایت از نماینده فوتسال قم به دنبال اهداف اقتصادی نیستیم
به گزارش قم نیوز محمد زمردی شامگاه سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران در مورد فعالیت تیم سوهان محمد سیما در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: از سال گذشته همکاری‌هایی با تیم آتلیه طهران وجود داشت و این همکاری‌ها امسال با تداوم علاقمندی ما و تشکیل تیمی با نام سوهان محمد سیما ادامه پیدا کرد.

وی افزود: دورنمایی کار ما وابسته به نوع همکاری‌هایی است که از سوی همه صورت می‌گیرد. در شرایط اقتصادی کنونی باید از حضور بخش خصوصی در ورزش حمایت کرد و این حمایت باید شکل عملی و جدی به خود بگیرد و بدون تردید اگر کار، جمعی باشد و همه دست به دست هم دهند اتفاقات خوشی در آینده در فوتسال استان قم رخ خواهد داد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیما گفت: در مورد حضور در عرصه فوتسال به دنبال منفعت اقتصادی نبودیم و در حال حاضر هم این رویکرد وجود ندارد بلکه هدف ما حمایت از عشقی است که در بین مردم قم به فوتسال وجود دارد و من وقتی در سالن شهید حیدریان ۲ هزار جوان علاقمند و پرشور و حامی تیم فوتسال قم را می‌بینم لذت می‌برم.

زمردی بیان داشت: در زمینه تأمین منابع و بودجه مالی این فصل، نگرانی خاصی نداریم و رقمی برآورد شده که ما حمایت می‌کنیم و امیدوارم حمایت‌های دیگر هم از این تیم صورت بگیرد. ما به طور میانگین ۶۰ میلیون تومان باید بابت حقوق پرداخت کنیم و برنامه ما به گونه‌ای است که تا پایان فصل مشکلی نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: از اهالی رسانه، مربیان، پیشکسوتان، بازیکنان و به خصوص تماشاگران می‌خواهم که یار و یاور تیم سوهان محمد سیما باشند و به این تیم در خلال فصل آرامش بدهند. علاوه بر این تلاش می‌کنیم برنامه‌هایی برای حمایت از تماشاگران و انجام کارهای فرهنگی در مسابقاتی که میزبان هستیم در نظر بگیریم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3paq.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما