چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 65370
منبع : خبرگزاری مهر
با حضور خانواده فوتسال؛

پیراهن تیم فوتسال «سوهان محمد سیما قم» رونمایی شد

قم نيوز : مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم با حضور بازیکنان، مربیان، پیشکسوتان و جمعی از مسئولان قم برگزار شد
پیراهن تیم فوتسال «سوهان محمد سیما قم» رونمایی شد
پیراهن تیم فوتسال «سوهان محمد سیما قم» رونمایی شد
به گزارش قم نیوز مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتسال سوهان محمد سیما، نماینده قم در لیگ برتر فوتسال شامگاه سه‌شنبه در هتل المپیک قم برگزار شد و پیراهن قرمز رنگ این تیم برای فصل جدید رونمایی شد.

در این مراسم به طور نمادین پیراهن شماره ۶ تیم سوهان محمد سیما به عنوان یار ششم تیم فوتسال سوهان محمد سیما به جمعی از پیشکسوتان فوتبال قم اهدا شد و بدین وسیله از آن‌ها قدردانی به عمل آمد.

در این مراسم، هر یک از بازیکنان تیم فوتسال سوهان محمد سیما به صورت رسمی پیراهن فصل آتی خود را تحویل گرفتند و با پیراهن خود عکس یادگاری انداختند. همچنین در این نشست، جمعی از مسئولان قم حضور داشتند.

رسول قلی زاده مدیر تیم فوتسال سوهان محمد سیما در سخنانی بر لزوم اتحاد و همگرایی برای موفقیت تیم سوهان محمد سیما در فصل آتی لیگ برتر فوتسال تأکید و ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند ظرفیت و توان بالای فوتسال استان قم را به نمایش بگذارد.

محمد زمردی سرمایه‌گذار و رئیس هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیما نیز در سخنانی، حضور در عرصه ورزش را افتخاری برای مجموعه محمد سیما دانست و گفت: تلاش باشگاه سوهان محمد سیما، شاد کردن دل هواداران پرشور فوتسال قم در فصل پیش رو در لیگ برتر خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaweni.49nm015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما