چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 65372
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 4 رده سني انجام گرفت

معرفي برترين بانوان ووشوكار در قم

قم نيوز : مسابقات ووشو قهرماني دختران و بانوان استان قم با معرفي نفرات برتر چهار رده سني در دو بخش تالو و ساندا معرفي و تجليل شدند.
معرفي برترين بانوان ووشوكار در قم
معرفي برترين بانوان ووشوكار در قم
به گزارش قم نیوز مسابقات ووشوی قهرمانی بانوان قم به میزبانی خانه ووشو مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و برترین‌ها در دو بخش تالو و ساندای رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان معرفی شدند.

در بخش تالوی رده سنی نونهالان این رقابت‌ها، مقام قهرمانی فرم گوئن‌شو به وحیده فرجی، فرم سن‌لو به فاطمه فلاح  و رم دائو شو به مهلا خلج رسید، ضمن اینکه در رده سنی نوجوانان عنوان نخست فرم‌های چانگ چوان و جی‌ین شو به مائده جلالی، فرم تای چی جین به ساحل ارجمندیان و فرم جین تای چی به ساحل ارجمندیان تعلق گرفت.

در پیکارهای تالوی رده سنی جوانان و در فرم چانگ فاطمه‌سادات رضوانی و در فرم جی ین تایچی زهراسادات رضوانی قهرمان شدند و سپس نوبت به برگزاری پیکارهای بخش ساندا رسید و ووشوکاران مجموعا در 17 وزن برای کسب مقام‌های برتر به میدان رفتند.

در رده سنی نونهالان حسنا طالبی در وزن منهای 24 کیلوگرم، ماهرخ زند در وزن منهای 27 کیلوگرم، حدیثه مقیمی در وزن منهای 33 کیلوگرم و مهسا موسوی در وزن منهای 45 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان خود موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شدند.

در رده سنی نوجوانان ریحانه سلیمان‌پور در وزن منهای 46 کیلوگرم، ریحانه مهدوی‌مهر در وزن منهای 52 کیلوگرم، ماه‌گل محمودی در وزن منهای 56 کیلوگرم و فائزه بوجویی در وزن منهای 65 کیلوگرم با عبور از سد دیگر رقبای خود سکوی نخست را تصاحب کردند.

در رده سنی جوانان زینب مقیمی در وزن منهای 48 کیلوگرم، سمانه محمدی‌اصل در وزن منهای 62 کیلوگرم، فاطمه حسینی در وزن منهای 56 کیلوگرم، معصومه آرزومند در وزن منهای 60 کیلوگرم و معصومه نعمتی در وزن منهای 65 کیلوگرم روی سکوی قهرمانی رفتند.

در رده سنی بزرگسالان زهرا کاظمی در وزن منهای 48 کیلوگرم، زهرا عامری در وزن منهای 52 کیلوگرم، زهرا عباسی در وزن منهای 56 کیلوگرم و مرضیه اسماعیل‌زاده در وزن منهای 65 کیلوگرم عنوان قهرمانی پیکارهای ووشو بانوان قم را به دست آوردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcci1qe.2bqpm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما