پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 65396
منبع : خبرگزاری فارس
مدير سرمايه‌گذاري و توانمندسازي صندوق پژوهش و فناوري كريمه خبر داد

افتتاح مركز مشاوره تخصصي شكوفايي در قم

قم نيوز : مدير سرمايه‌گذاري و توانمندسازي صندوق پژوهش و فناوري كريمه از افتتاح مركز مشاوره تخصصي شكوفايي هفته نخست تير ماه امسال در قم خبر داد.
افتتاح مركز مشاوره تخصصي شكوفايي در قم
افتتاح مركز مشاوره تخصصي شكوفايي در قم
به گزارش قم نیوز محمد جلیلی امروز  با بیان اینکه کمبود توانمندی یکی از مشکلات شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها است اظهار کرد: این مشکلات شامل بخش‌های مدیریتی، بازاریابی، مالیات، تأمین مالی و حقوقی است بنابراین به منظور تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در این بخش‌ها، کارگزاری و مجری داخلی صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت کشوری به صندوق کریمه واگذار شد.

وی خاطرنشان کرد: 3 هزار و 500 شرکت دانش‌بنیان به مجری برای پیگیری مباحث توانمندسازی سپرده شد تا با راه‌اندازی مراکز مشاوره به پیگیری مباحث مورد نیاز شرکت‌ها بپردازند.

مدیر سرمایه‌گذاری و توانمندسازی صندوق پژوهش و فناوری کریمه با اشاره به بحث راه‌اندازی شبکه‌های منطقه‌ای استان‌ها در حوزه توانمندسازی گفت: پس از سفرهای استانی رئیس جمهور بحث راه‌اندازی هاب‌های منطقه‌ای استان‌ها در حوزه توانمندسازی مطرح شد و در دستور کار قرار گرفت.

وی از افتتاح مرکز مشاوره تخصصی شکوفایی خبر داد و افزود: این مرکز از ششم تا هشتم تیر ماه امسال با ارائه مشاوره در بخش‌های مدیریت صادرات، مالیات، تأمین مالی، بازاریابی و تجاری‌سازی فناوری در ساختمان خاتم واقع در خیابان 45 متری صدوق به فعالیت می‌پردازد.

جلیلی خاطرنشان کرد: همزمان با جلسات مشاوره که ویژه شرکت‌های دانش بنیان به صورت رایگان برگزار می‌شود، برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی نیز در دستور کار است.

وی عنوان کرد: فعالان شرکت‌های دانش بنیان دانشجویانی هستند که به طور عمومی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند ولی در زمینه مباحث مدیریتی ضعف‌هایی دارند بنابراین سعی شده خدمتی به آنها ارائه شود.

مدیر سرمایه‌گذاری و توانمندسازی صندوق پژوهش و فناوری کریمه با بیان اینکه 55 شرکت دانش‌بنیان در استان قم وجود دارد گفت: پیش از این فعالان شرکت‌ها برای دریافت مشاوره مجبور بودند به تهران سفر کنند ولی مرکز مشاوره شکوفایی با توجه به درخواست پارک علم و فناوری راه‌اندازی شد که بر اساس نیاز و تقاضای شرکت‌ها ارائه خدمت دارد.

انتهای پیام/138
 
https://qomnews.ir/vdciqpaq.t1aw32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما