پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 65398
منبع : ایسنا

کشف بیش از 4 میلیارد ریال کالای قاچاق در قم

قم نيوز : رئیس پلیس آگاهی استان از کشف بیش از 4 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از یک دستگاه "کامیون" و دستگیری 2 قاچاقچی خبر داد.
کشف بیش از 4 میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
کشف بیش از 4 میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
 به گزارش قم نیوز سرهنگ احمد کرمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پیگیری های اطلاعاتی و پلیسی ماموران پلیس آگاهی استان "همدان"، مشخص شد فردی قصد دارد محموله قابل توجهی انواع کالای قاچاق را با یک دستگاه کامیون از یکی از استان های جنوبی کشور به مقصد پایتخت بارگیری و سپس از استان قم عبور کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اين پليس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان محورهای مواصلاتي را تحت کنترل قرار دادند و موفق شدند کامیون را شناسايي و راننده را دستگیر کنند.

سرهنگ کرمی ادامه داد: ماموران برای بررسی دقیق تر خودرو را به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل کردند که در بازرسی اولیه مشخص شد کامیون مذکور حامل محموله دکوري، ظروف آشپزخانه، گيره پلاستيکي، سوزن معمولي، برچسب پلاستيکي، کليپس مو و دسته چوبي تي بوده است اما پس از شمارش کالا و مطابقت با اسناد ارائه شده، کالاهاي دیگری شامل انواع ظروف سراميکي و دستمال تنظيف را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: ماموران در تحقیقات به عمل آمده موفق شدند صاحب کالا را نیز شناسایی و دستگیر که در بازجویی صورت گرفته از وی مشخص شد کالاها را 4 ماه قبل از کشور چين خريداري و توسط یکی از شرکت های بازرگاني ترخيص کرده است.

سرهنگ کرمی ارزش ریالی کالای قاچاق را 4 میلیارد و 620 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: در نهايت متهمان به انضمام پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی که پس از صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcaaeni.49nmo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما