پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 65404
منبع : خبرگزاری فارس
به پاس درخشش در ليگ و قهرماني كشور صورت گرفت

تجليل از ملي‌پوش تيراندازي قم در حرم بانوي كرامت

قم نيوز : بانوي ملي‌پوش تيراندازي استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به پاس كسب افتخار آفريني در اين رشته ورزشي مورد تقدير قرار گرفت.
تجليل از ملي‌پوش تيراندازي قم در حرم بانوي كرامت
تجليل از ملي‌پوش تيراندازي قم در حرم بانوي كرامت
به گزارش قم نیوز مینا روحیان یکی از دختران مستعد و آینده‌دار تیراندازی استان قم است که از سال 1390 در این رشته ورزشی فعالیت می‌کند و تخصص تیراندازی در رشته تفنگ را دارد، رشته‌ای که در آن موفقیت‌های متعددی در سطح کشور کسب کرده است.

حضور موفق روحیان در عرصه قهرمانی رشته تیراندازی با کسب افتخارات متعدد از رقابت‌های معتبر تیراندازی ایران نظیر مسابقات آزاد، پیکارهای قهرمانی کشور، انتخابی تیم‌ ملی و همچنین لیگ این رشته ورزشی همراه بود، به طوری که روحیان در سن نوجوانی بارها به تیم ملی ایران راه یافته است.

نتیجه تلاش‌ها و استمرار موفقیت‌های روحیان سرانجام در سال 1396، این بانوی موفق تیراندازی قم را عضو اصلی تیم ملی اعزامی ایران به رقابت‌های بین‌المللی در قاره اروپا کرد، مسابقاتی که به میزبانی کشور صربستان به انجام رسید و روحیان نخستین‌بار حضور در یک رقابت برون‌مرزی را تجربه کرد.

دختر خوش‌آتیه تیراندازی در مسابقات آزاد تیراندازی ایران، پیکارهای قهرمانی کشور و مهمتر از تمام این میادین، در سال 1396 با تیم هیات تیراندازی قم یکی از دوران موفق حضور در لیگ دسته اول تیراندازی زنان ایران را تجربه کرد و با نماینده قم به یک قدمی لیگ برتر نیز رسید.

تداوم روند پیشرفت‌های روحیان علاوه بر اینکه، وی را در قم به عنوان یکی از چهره‌های موفق ورزش بانوان قم معرفی کرده، نهاد فرهنگی معتبری همچون آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) را بر آن داشت تا در حضور تولیت این آستانه، از مینا روحیان به پاس افتخار آفرینی برای ورزش قم در میادین داخلی و برون‌مرزی تیراندازی مورد تقدیر قرار دهد.

در این مراسم که با عنوان ویژه برنامه ایوان آینه در شبستان امام خمینی (ره) بانوی کرامت و با حضور جمع زیادی از مسوولان استان قم برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیما پخش شد، روحیان با اهدای لوح تقدیر و یک جلد کلام‌الله مجید و تندیس به رسم یادبود قدردانی شد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdci55aq.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما