پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 65405
منبع : خبرگزاری تسنیم
آیت‌الله سعیدی:

مسئولان نباید در برابر دشمنان از خودباخته باشند

قم نيوز : امام‌جمعه قم گفت: برخی افراد هنگامی‌که می‌خواهند با ادیان دیگر رابطه‌ای برقرار کرده به آن محور عمل نمی‌کنند و نباید مسئولانی داشته باشیم که در برابر بیگانگان خود را خودباخته بدانند.
مسئولان نباید در برابر دشمنان از خودباخته باشند
مسئولان نباید در برابر دشمنان از خودباخته باشند
به گزارش قم یوز آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد کشور که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، آیه 138 سوره بقره را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: اگر انسان به اختیار خود فطرت را حفظ کند قطعاً در همه امور مؤثر و تأثیر گزار خواهد بود.

وی با بیان اینکه انسان باید مسائل حسی را به دیگران منتقل کند، افزود: انسان باید در بسیاری از مسائل به‌ویژه در موضع‌گیری‌ها نگاه حسی به مسائل داشته باشد.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه بسیج در زمان امام خمینی(ره) مخلص و خدامحور بود، تصریح کرد: امام خمینی(ره) ذخیره نظام برای شیعه است و هنگامی‌که به انقلاب سامان بخشیدند بسیج، با عنوان خدامحوری و مخلص شناخته می‌شد.

وی بهترین پیشنهاد در زندگی انسان را حفظ فطرت الهی دانست و عنوان کرد: محور حبل‌الله نگاه مطلوبی است که به انسان جهت می‌دهد، برخی افراد هنگامی‌که می‌خواهند با ادیان دیگر رابطه‌ای برقرار کرده به آن محور عمل نمی‌کنند، بنابراین اگر رنگ الهی را حفظ کنیم همه رنگ‌ها از بین رفتنی خواهند بود، ازاین‌رو نباید مسئولانی داشته باشیم که در برابر بیگانگان خود را خودباخته بدانند.

سعیدی به ظرفیت‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اشاره و تصریح کرد: محتوا سازی مستمر باید یکی از کارهای مهم در مجموعه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی باشد اگر لحظه‌ای از آن غافل شویم از مسیر الهی جدا خواهیم شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مهم مجموعه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی حاشیه‌سازی‌هاست، اگر هیئت اندیشه‌ورز نگذارد حاشیه‌سازی در این مجموعه صورت گیرد، این مجموعه پیشرفت خواهد کرد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) به سالروز شهادت شهید چمران اشاره و عنوان کرد: شهید چمران می‌تواند الگویی برای دانشجویان و اساتید دانشگاه باشد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcjixem.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما