پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 65410
منبع : خبرگزاری فارس
از امروز در سالن آزادي صورت مي‌گيرد

6 تيرانداز قم در جوخه آتش

قم نيوز : 6 تيرانداز استان قم در هر دو بخش مردان و بانوان از امروز در پيكارهاي آزاد قهرماني كشور براي كسب عناوين برتر با حريفان خود رقابت مي‌كنند.
6 تيرانداز قم در جوخه آتش
6 تيرانداز قم در جوخه آتش
به گزارش قم نیوز تیراندازان قم بعد از رقابت نزدیک و تماشایی در پیکارهای جام حذفی از امروز در مرحله سوم رقابت‌های آزاد تیراندازی قهرمانی ایران با حریفان خود رقابت می‌کنند، نفراتی که هر یک تجربه کسب عنوان از مسابقات کشوری این رشته را دارند.

این رقابت‌ها در رشته تفنگ و با حضور 240 تیرانداز از امروز به میزبانی سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و تیراندازان قم در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان این دوره با حریفان خود برای رفتن روی یکی از سکوهای برتر مسابقه می‌دهند.

در ترکیب تیم منتخب هیات تیراندازی قم چهار تیرانداز در بخش بانوان و دو تفنگ‌دار در قسمت آقایان به میدان می‌روند، در حالی که مینا روحیان عضو تیم ملی ایران در مسابقات بین‌المللی 2018 صربستان، تنها تیراندازی است که در رده سنی نوجوانان با حریفان خود رقابت می‌کند.

سه بانوی دیگر تیرانداز قم خانم‌ها نرجس کولیوندی، عطیه قدمی و فهیمه زند نیز در رده سنی بزرگسالان مسابقات بانوان به میدان می‌روند اما هادی قره باغیکه مطرح‌ترین تیرانداز قم در مسابقات سال‌های اخیر مردان کشور بوده، به همراه برادر خود حامد قره باغیدر رده بزرگسالان بخش مردان رشته تفنگ پیکارهای آزاد کشور به رقابت می‌پردازند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی، این دوره از رقابت‌ها تا عصر فردا جریان دارد و تیراندازان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مصاف یکدیگر می‌روند، در شرایطی که مجموعا روز نخست به مسابقات آقایان و روز دوم به رقابت‌های بانوان اختصاص دارد و این مسابقات طبق قوانین فدراسیون جهانی برگزار می‌شود، ضمن اینکه در پایان به نفرات برتر حکم اهدا خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfxjdv.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما