پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 65412
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور مطرح کرد

لزوم توجه به قشر خاکستری جامعه در برنامه‌های اقامه نماز

قم نيوز : قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: باید در برنامه‌های اقامه نماز به قشر خاکستری جامعه توجه شود، مهم ترین مانع در اقامه نماز شناخت سطحی نسبت به این فریضه الهی است.
لزوم توجه به قشر خاکستری جامعه در برنامه‌های اقامه نماز
لزوم توجه به قشر خاکستری جامعه در برنامه‌های اقامه نماز
به گزارش قم نیوز محمود مظفر ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان قم در سالن جلسات جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به مجموعه‌های فرهنگی در استان قم اظهار کرد: سه مجموعه فرهنگی در خصوص نماز، مهدویت و نماز توسط حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی در استان قم ایجاد شد که این مجموعه‌ها به کل کشور خدمات می‌دهند.

وی ادامه داد: باید در برنامه‌های اقامه نماز به قشر خاکستری جامعه توجه شود، براساس پژوهش‌ها، 85 درصد از مردم جامعه به نماز اعتقاد دارند و نماز می‌خوانند، مهم ترین مانع در اقامه نماز شناخت سطحی نسبت به این فریضه الهی است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور افزود: اصلی ترین موضوع در اقامه نماز شیوه‌های دعوت به آن است، گاهی والدین نمی‌دانند که چگونه فرزندان خود را به نماز دعوت کنند، موضوع اجلاس سراسری نماز در سال جاری، شیوه‌های دعوت به نماز است.

مظفر با اشاره به تشکیل مجمع خبرین مسجدساز اظهار کرد: این مجمع تشکیل شده است تا در مناطق محروم پرجمعیت محروم مسجد ایجاد کند، این مجمع در استان‌های مختلف ایجاد شده است تا مشکل کمبود مساجد در مناطق محروم حل شود.

وی در پایان استفاده از ظرفیت مردمی در اقامه نماز را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مسجد اهل‌بیت(ع) در ابتدای اتوبان قم تهران از مساجد اصلی است و باید تابلوی ورودی برای این مسجد در جاده‌های اصلی استان نصب شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchikn-.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما