پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 65413
منبع : خبرگزاری فارس
امام جمعه سلفچگان مطرح كرد

اهميت انعكاس توليدات در زمينه جنايات آمريكايي در فضاي مجازي

قم نيوز : امام جمعه سلفچگان گفت:‌ مطالب جامع و قوي در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ارائه مي‌شود ولي پوشش و انعكاس محتواها در فضاي مجازي و شبكه‌هاي اطلاع‌رساني نيز مهم است.
اهميت انعكاس توليدات در زمينه جنايات آمريكايي در فضاي مجازي
اهميت انعكاس توليدات در زمينه جنايات آمريكايي در فضاي مجازي
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی ظهر امروز در جلسه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: امیر مؤمنان(ع) فرمودند اگر فردی با چشم ظاهری نتواند مشاهده کند راحت‌تر از کسی است که بصیرت اعتقادی و دینی نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر انسان از هر یک از حواس محروم باشد با مشکل مواجه می‌شود و اگر حس بینایی نباشد زندگی انسان سخت می‌شود.

امام جمعه سلفچگان با بیان اینکه برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی دارای مخاطب داوطلب و غیرداوطلب است گفت: لازم است در شورای هماهنگی برای مخاطب غیر داوطلب برنامه داشته باشیم تا پیام‌ها منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: مطالب جامع و قوی در این هفته ارائه می‌شود ولی پوشش و انعکاس محتواها در فضای مجازی و شبکه‌های اطلاع‌رسانی نیز مهم است.

 

پخش فیلم‌های کوتاه در زمینه جنایات آمریکایی‌ها

حجت‌الاسلام کرمی‌پور امام جمعه قنوات نیز در این مراسم با اشاره به برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: شبکه‌های اجتماعی مؤثرترین وسیله ارتباطی در دسترس همه جوانان و نوجوانان هستند بنابراین می‌توان کلیپ‌های کوتاه یک دقیقه‌ای در زمینه جنایت‌های آمریکا تولید کرد.

وی خاطرنشان کرد:‌ لازم است در زمینه اتفاقات داخل و خارج، فداکاری مدافعان حرم و جنایت‌ها در کشورهای اسلامی کلیپ‌های کوتاهی تهیه شود.

امام جمعه قنوات با بیان اینکه اوایل انقلاب یکی از موارد مؤثر برای تحریک احساسات مردمی تئاتر بود گفت: امروز نیز تئاتر قدرت خود را از دست نداده و تئاترهای خیابانی و محلی مؤثر است البته سخنرانی نیز در جایگاه خود تأثیرگذار است ولی از اثرات هنرهایی مانند فیلم کوتاه و تئاتر نباید غافل شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcip5aq.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما