پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 65415
منبع : خبرگزاری مهر
در دیداری تدارکاتی در رده سنی نونهالان انجام شد؛

پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر آبادگران قم

قم نيوز : تیم فوتبال رده سنی نونهالان پرسپولیس تهران در دیداری تدارکاتی در قم برابر تیم آبادگران قم به پیروزی رسید.
پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر آبادگران قم
پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر آبادگران قم
به گزارش قم نیوز تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس تهران در دیداری تدارکاتی در قم میهمان تیم آبادگران قم بود و در نهایت موفق شد میزبان خود را در یک بازی نزدیک و نفس گیر ۲ بر یک از پیش رو بردارد.

در این مسابقه که عصر چهارشنبه با استقبال قابل توجه خانواده‌ها در ورزشگاه هلال احمر قم برگزار شد تیم آبادگران قم با وجود این که پس از تساوی بدون گل در نیمه نخست، در ابتدای نیمه دوم به گل رسید اما در ادامه با دریافت ۲ گل نتیجه را واگذار کرد.

در این مسابقه دو تیم یک بازی پایاپای را به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی به دست آوردند اما پرسپولیس با هدایت فرامرز سلطانی توانست به لطف یک ضربه پنالتی، برنده این مسابقه جذاب شود.

فرامرز سلطانی سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس پس از پایان این بازی در گفتگو با مهر اظهار داشت: بازی با تیم آبادگران قم یک بازی مفید برای ما در راه حضور در مسابقات فوتبال لیگ برتر استان تهران بود که قرار است به زودی آغاز شود اما مشکل ما همچنان به قوت خود باقی است.

سلطانی بیان داشت: محرومیت پرسپولیس از بازه نقل و انتقالات در مورد تیم‌های پایه نیز اجرا می‌شود و تیم نوجوانان پرسپولیس به دلیل این مشکل نتوانسته بازیکنی جذب کند و فقط با ۷ بازیکن تمرین می‌کند و بازیکنان تیم نونهالان ما باید در رده نوجوانان نیز بازی کنند.

فرهنگ مدیر تیم فوتبال آبادگران قم نیز در گفتگو با مهر اظهار داشت: برگزاری بازی با تیم‌های خوشنام و اسم و رسم دار به افزایش سطح اعتماد به نفس بازیکنان جوان فوتبال قم و رشد آن‌ها کمک می‌کند و در آینده نیز با تیم‌های دیگری از بین تیم‌های مطرح  کشور مسابقاتی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به مشکلات مالی موجود در سطح جامعه، حمایت کمی از مربیان و باشگاه‌ها صورت می‌گیرد و به همین دلیل به عرصه فوتبال پایه ورود کردم و تصمیم گرفتم برای شکوفایی استعدادهای فوتبالیست‌های کم سن و سال قمی، در فوتبال حضور داشته باشم و به تیم آبادگران یاری برسانم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcamyni.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما