پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 65421
منبع : خبرگزاری فارس
در گلزار شهدای شیخان

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر برگزار می شود

قم نيوز : رئیس اداره فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از برگزاري مراسم بزرگداشت ياد و خاطره شهدا به مناسبت شهادت آيت‌الله بهشتي و 72 نفر از ياران امام خميني(ره) در روز هفتم تير ماه خبر داد.
مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر برگزار می شود
مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر برگزار می شود
به گزارش قم نیوز جبار شیخ زاده ظهر امروز در جلسه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: مانند سال‌های گذشته در روز هفتم تیر مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در گلزار شهدای شیخان با حضور مردم و خانواده شهدا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عکس شهدای هفتم تیر در دسترس وجود دارد که از شهرداری و سپاه در پوشش تبلیغات درخواست کمک می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به دیگر برنامه‌های این هفته گفت: دیدار با خانواده شهدای هفتم تیر، تجلیل از مقام شهدای هفتم تیر، دیدار خانواده‌های شهدای هفتم تیر با مراجع و علما و جمع‌آوری اسناد و وصیت‌نامه شهدای هفتم تیر از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

 

فرمایشات رهبری بهترین منبع در زمینه حقوق بشر آمریکایی

ستار احمدوند معاون اجرایی سپاه استان قم با بیان اینکه برای انجام کار مبنایی تشکیل کمیته محتوایی ضروری است گفت: اگر هیأت اندیشه‌ورز شکل گیرد و فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در اختیار افراد قرار گیرد استفاده بهتری می‌توان برد.

وی خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبری مبنایی برای همه است و در زمینه حقوق بشر آمریکایی محتوای خوبی ارائه دادند بنابراین منبع و مرجعی بهتر از سخنان رهبر معظم انقلاب در حوزه حقوق بشر آمریکایی وجود ندارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchzkn-.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما