پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 65422
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس استان قم:

حفظ حقایق دفاع مقدس در دستور کار بنیاد حفظ آثار است

قم نيوز : مديركل حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس استان قم گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلوگیری از به فراموشی سپرده شدن حقایق دفاع مقدس را سرلوحه امور و برنامه های خود قرار داده ایم.
حفظ حقایق دفاع مقدس در دستور کار بنیاد حفظ آثار است
حفظ حقایق دفاع مقدس در دستور کار بنیاد حفظ آثار است
به گزارش قم نیوز احمد حسینی ظهر امروز در جلسه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند اجازه ندهید حقایق دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شود بنابراین نباید اجازه داد نظام سلطه به تبلیغات مسموم بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌ها متناسب با جایگاه و شأن شهدا باید پیگیری شود و کیفی‌سازی برنامه‌های این هفته صورت گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با بیان اینکه علاوه بر برگزاری برنامه شکرانه وجود حضرت آقا، باید تبیین مدیریت ایشان نیز صورت گیرد گفت: رهبر معظم انقلاب شرایط سختی را پشت سر گذاشتند و نظام را از گردنه‌های سختی نجات و عبور دادند.

 

مظلومیت‌زدایی از شهدای هفتم تیر با اجرای برنامه‌های متنوع

حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این مراسم با بیان اینکه مساجد برای مراسم شکرانه بهترین مکان است اظهار کرد: برخی از حوادث و وقایع در کشور مظلوم است بنابراین باید برنامه‌هایی در زمینه شهدای هفتم تیر در دستگاه‌های فرهنگی و هنری پیگیری شود.

حجت الاسلام ابوالقاسم حسینی مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این جلسه گفت: شبکه تبلیغی از روحانیون مستقر وجود دارد که در مناطق حساس استان است و در زمینه برگزاری برنامه‌های این هفته همکاری دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcir5aq.t1awr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما