پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 65423
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت تنیس روی میز قم خبر داد؛

حضور نمایندگان تنیس روی میز قم در اردوی ملی مستعدین کشور

قم نيوز : رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از حضور نمایندگان تنیس روی میز قم در اردوی ملی مستعدین کشور موسوم به طرح هوپس خبر داد.
حضور نمایندگان تنیس روی میز قم در اردوی ملی مستعدین کشور
حضور نمایندگان تنیس روی میز قم در اردوی ملی مستعدین کشور
به گزارش قم نیوز محمد عموییان اظهار داشت: فدراسیون تنیس روی میز اقدام به برگزاری اردوی ملی چهره های مستعد تنیس روی میز ایران در رده سنی خردسالان کرده است که هدف از برگزاری این سلسله اردوها ، پرورش استعدادهای درخشان تنیس روی میز زیر نظر بهترین مربیان و فراهم سازی مسیر رشد کیفی صحیح آن ها است.

وی افزود: باعث افتخار خانواده تنیس روی میز استان قم است که ما هم در بخش پسران و هم در بخش دختران در این اردوها نماینده داریم و از این گذشته ، مربی تیم ملی خردسالان ما در بخش دختران یک مربی از استان قم انتخاب شده است.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: فاطمه محقق  مربی قمی ملی تنیس روی میز قم در کمپ استعدادیابی طرح هوپس در آکادمی تنیس روی میز فعالیت دارد و زهرا مصباحی از قم نیز به عنوان بازیکن در این کمپ حضور دارد و تمرینات خود را دنبال می کند.

عموییان بیان داشت: در بخش پسران نیز یک نماینده در جمع پینگ پنگ بازان داریم به طوری که  محمد حسن حبیبی از استان قم در این اردو حضور پیدا کرده است و این حضور ، برای آینده تنیس روی میز استان قم امید بخش است. حبیبی همچنین در مسابقات درون اردویی خردسالان توانست به مقام دوم دست پیدا کند.

وی عنوان کرد:  اولین دوره مسابقات هفتگی سطح حرفه ای و رده آزاد تنیس روی میز استان قم نیز فراخوان شده و روز جمعه اول تیرماه در - آکادمی تنیس روی میز قائمی برگزار می شود و بازیکنان در مرحله مقدماتی ، بصورت گروهی  ۳ نفره و در مرحله نهایی بصورت تک حذفی با هم رقابت می کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtxem.uqei8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما