پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : 65424
منبع : خبرگزاری مهر
مربی تیم راگبی قم گفت:

تیم راگبی استان قم عازم مسابقات کشوری شیراز می‌شود

قم نيوز : مربی تیم راگبی استان قم اعلام کرد تیم راگبی استان قم نیمه تیرماه عازم مسابقات کشوری شیراز می‌شود.
تیم راگبی استان قم عازم مسابقات کشوری شیراز می‌شود
تیم راگبی استان قم عازم مسابقات کشوری شیراز می‌شود
به گزارش قم نیوز حسن حیدرزاده اظهار داشت: راگبی در قم رشته‌ای رو به پیشرفت است و امروز در قم راگبی بازان جوان و مستعدی داریم که به دلیل ضعف اطلاع رسانی از این رشته کمتر شناخته شده‌اند در حالی که می‌توانند به عضویت تیم ملی درآیند و افتخارات بزرگی رقم بزنند.

وی افزود: تیم راگبی استان قم را ترکیبی از بازیکنان باتجربه و نفرات جوان‌تر تشکیل می‌دهند و قم در سطح کشور در این رشته جایگاه مناسبی دارد به طوری که سال گذشته نیز بازیکنان قمی در ترکیب تیم‌های استان‌های دیگر از چهره‌های موفق مسابقات رسمی برگزار شده بودند.

مربی تیم راگبی استان قم گفت: با حمایت هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم، هم اکنون چمن طبیعی ورزشگاه هلال احمر قم برای تمرین تیم راگبی قم در اختیار راگبی بازان قرار داده شده و تیم راگبی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در شیراز آماده می‌کند.

حیدرزاده بیان داشت: مسابقات قهرمانی کشور در نیمه تیرماه برگزار می‌شود و امیدواریم تا آن زمان به آمادگی ایده آل برای حضور قدرتمند در این مسابقات دست پیدا کنیم البته کار ساده نیست و استان‌های دیگر روی راگبی سرمایه گذاری خوبی انجام داده‌اند.

وی عنوان کرد: عقیده دارم راگبی باید دیده شود و مردم باید با این رشته آشنا شوند. آشنایی مردم با رشته راگبی در حد شکل خاص توپ آن است در حالی که اگر زیبایی‌های رشته راگبی دیده شود بدون تردید جوانان زیادی به سمت این رشته که تلفیقی از یک رشته سرعتی و یک رشته قدرتی است سوق داده می‌شوند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcayyni.49nmu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما