پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : 65427
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

موتور جستجوی گوگل، اسمارت باکس «اوقات شرعی» را اضافه کرد

قم نيوز : موتور جستجوی گوگل، اخیرا اسمارت باکس جدیدی برای نشان دادن اوقات شرعی در نقاط مختلف جهان، در یک جدول جداگانه با اسامی«فجر»، «طلوع خورشید»، «ظهر»، «عصر»، «مغرب» و «عشاء» را به شما نشان می دهد.
موتور جستجوی گوگل، اسمارت باکس «اوقات شرعی» را اضافه کرد
موتور جستجوی گوگل، اسمارت باکس «اوقات شرعی» را اضافه کرد
به گزارش قم نیوز موتور جستجوی گوگل اخیرا یک اسمارت باکس جدید برای نشان دادن «اوقات شرعی» نقاط مختلف جهان اضافه کرده است.

در صورتی که در بخش سرچ گوگل، اوقات شرعی شهر یا کشوری از جمله لندن، مکه یا بیت المقدس پرسیده شود، این اسمارت باکس اوقات شرعی نماز را در یک جدول جداگانه با اسامی «فجر»، «طلوع خورشید»، «ظهر»، «عصر»، «مغرب» و «عشاء» به شما نشان می  دهد.

این نوع جدید اطلاعات نسبت به باکس های قبلی گوگل برای دادن اطلاعات اوقات شرعی تخصصی تر و با جزئیات بسیار بیشتری می باشد. این اسمارت باکس مستقیما زمان های مربوط به اوقات شرعی را بدون نیاز به جستجوی پیشرفته درصفحات مختلف گوگل در اختیار کاربران قرار می دهد.

یکی از ویژگی های دیگر این اسمارت باکس قابلیت تغییر شیوه محاسبه زمان بندی اوقات شرعی می باشد. شیوه های محاسبه اوقات شرعی اعلام شده در این لیست شامل ام القرای مکه، جامعه اسلامی آمریکای شمالی، مقام ارشد نظارت مصری، موسسه تحقیقات لوا متعلق به شیعیان در قم، دانشگاه علوم اسلامی کراچی و لیگ جهان اسلام هستند.

کاربران می توانند نهاد مورد نظرشان را برای محاسبه اوقات شرعی اعلامی از این طریق انتخاب نمایند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5o09.yt0kx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما