پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 65428
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

شهرداری نیویورک بودجه ای برای تهیه غذای حلال در مدارس اختصاص داد

قم نيوز : بنا بر اعلام یک عضو شهرداری شهر نیویورک در آمریکا، شورای شهر بودجه ۱ میلیون دلاری در بودجه مالی سال ۲۰۱۹ برای آغاز برنامه غذای حلال، اسلامی و کوشر در مدارس دولتی و غیردولتی اختصاص داده است.
شهرداری نیویورک بودجه ای برای تهیه غذای حلال در مدارس اختصاص داد
شهرداری نیویورک بودجه ای برای تهیه غذای حلال در مدارس اختصاص داد
به گزارش قم نیوز شورای شهرداری شهر نیویورک در آمریکا از اضافه شدن یک بودجه 1 میلیون دلاری به بودجه مالی سال 2019 شهری برای آغاز برنامه غذای حلال و اسلامی و کوشر (قابل خوردن برای پیروان دین یهود) در مدارس دولتی و غیردولتی خبر داد.

چایم داتچ یکی از اعضای شورای شهر و از حامیان افزودن منوی غذای حلال به مدارس شهر نیویورک؛ این خبر را اعلام کرد.

داتچ عضو شورای شهرداری ضمن قدردانی از افزودن این بودجه به گفت: قدم بزرگی در راستای افزوده شدن خوراک های حلال و کوشر برای بیش از 1 و نیم میلیون دانش آموز نیویورکی در مدارس دولتی و غیردولتی برداشته شده است.

مارک تریگر، یک عضو دیگر شورای شهر و مدیر کمیته آموزش و پرورش شورا دراین باره گفت: تهیه نهار رایگان برای دانش آموزان مدارس، وضعیت را برای بسیاری از خانواده های کارگران بهتر ساخته و تضمین می کند که با دانش آموزان با احترام و کرامت بیشتری برخورد شود و آن ها از نظر آموزشی موفقیت آمیزتر عمل کند.

وی افزود: کودکان اگر گرسنه باشند، که در اینجا این وضعیت برای کودکان مسلمان و یهودی در مدارس وجود داشته، سطح یادگیری پایین می آید.

موسی درامی از مدرسه رهبری اسلامی ضمن ستایش این طرح گفت: این واقعا قدم نخست مثبتی به سوی برخورد عادلانه با دانش آموزانی است که از فرهنگ ها و پیشینه های مذهبی مختلف آمده اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceve8p.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما