جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 65446
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حقیقت شوم وهابیت تکفیری را به نسل جدید بشناسانیم

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ما باید ماهیت حقیقی و شوم وهابیت تکفیری را به نسل جدیدی که شناخت درستی از آن ندارد، بشناسانیم.
حقیقت شوم وهابیت تکفیری را به نسل جدید بشناسانیم
حقیقت شوم وهابیت تکفیری را به نسل جدید بشناسانیم
به گزارش قم نیوز آیت الله ممدوحی با اشاره به فرارسیدن هشتم شوال ، سالروز شوم تخریب قبور مطهر ائمه مظلوم بقیع ابراز داشت: هر کسی در این خصوص وظیفه دارد که شامل علما و حوزویان و دانشگاهیان از یک سو و دستگاه های تبلیغی و فرهنگی و نیز خود مردم از سوی دیگر می شود.

وی افزود: جریان وهابیت از زمان تاسیس تاکنون ضربات سختی به جامعه اسلامی و مسلمانان وارد آورده و باید حقیقت آن برای همگان روشن شود تا انشاالله زمینه رسوایی بیشتر وهابیون و اضمحلال آن ها فراهم شود.

این استاد حوزه همچنین بیان داشت: یکی از راهکارها که خوشبختانه در سال های اخیر از سوی علما و مراجع تقلیدی چون آیت الله العظمی مکارم به آن توجه ویژه ای شده، برگزاری کنفرانس ها و همایش های علمی است که در آن مقالات و آثار علمی مورد ارزیابی قرار می گیرد و قطعاً انتشار کتب و آثار این گونه برنامه ها در روشنگری جامعه اسلامی و به طور کلی جامعه بشریت نسبت به حقیقت جریان وهابیت و جدا بودن آن ها از اسلام ناب محمدی(ص) بسیار موثر است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcepe8p.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما