کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مقام سوم تكواندوكار قم در مسابقات قرآني / هوگوپوشان قم روي سكوهاي برتر

خبرگزاری فارس , 2 تير 1397 ساعت 22:30

دو مدال از رقابت‌هاي بخش مبارزه و يك عنوان ارزشمند از مسابقات قرآني پسران تكواندوكار ايران به نمايندگان استان قم اختصاص يافت.


به گزارش قم نیوز تیمی متشکل از 10 تکواندوکار پسر به نمایندگی از قم راهی بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو خردسالان پسر ایران شد و در پایان با کسب دو مدال نقره و برنز بخش مبارزه و یک مقام ارزشمند سومی از رقابت‌های قرآنی به کار خود پایان داد.

این دوره از رقابت‌ها با حضور بیش از 300 تکواندوکار در قالب 32 تیم از 31 استان در سالن 6 هزار نفری شاهدیه یزد به انجام رسید و در شرایطی که هوگوپوشان گیلانی روی سکوی قهرمانی جای گرفته و تیم‌های تهران و زنجان دوم و سوم شدند، دو نماینده قم در بخش مبارزه مدال گرفتند.

در پایان مسابقات قرآنی سهیل حنیفه‌لو از استان زنجان مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد، سبحان رستمی از استان گیلان در رده دوم ایستاد، امیرعباس تهوری از استان قم همراه با مهدی‌یار به‌آئین از استان مرکزی مشترکا جایگاه سوم را کسب کردند.

در نخستین روز برگزاری پیکارهای بخش مبارزه، در وزن نهم تکواندوکاران 40 کیلوگرم به میدان رفتند و سرانجام امیرمحمد فرمانی از تیم هیأت تکواندو قم با ایستادن روی سکوی سوم بعد از نمایندگان آذربایجان شرقی و مرکزی موفق به کسب نشان برنز این رقابت‌ها شد.

در روز دوم نیز تیم منتخب هیأت تکواندو قم از کسب مدال بی‌نصیب نماند و تکواندوکار وزن هشتم قم یعنی محمدمنصور بشردوست در وزن منهای 38 کیلوگرم عملکرد بسیار خوبی داشت و با وجود اینکه مجوز حضور در دیدار نهایی این وزن را به دست آورد اما از رسیدن به مدال طلا بازماند.

تکواندوکار آینده‌دار قم در فینال این وزن برابر حسام عظیمی از هیأت قزوین نتیجه را واگذار کرد و صاحب نشان نقره شد، ضمن اینکه در رقابت‌های قرآنی این رده سنی با حضور نمایندگان 23 استان، امیرعباس تهوری از تیم هیأت قم بعد از سهیل حنیفه‌لو از زنجان و سبحان رستمی از گیلان به مقام سوم رسید.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 65482

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65482/مقام-سوم-تكواندوكار-قم-مسابقات-قرآني-هوگوپوشان-روي-سكوهاي-برتر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir