کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم خبر داد؛

بررسی پرونده اختلاس ۳۰۰ میلیون تومانی در دادسرای قم

خبرگزاری مهر , 3 تير 1397 ساعت 5:32

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: پرونده یکی از مدیران قم که مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان اختلاس کرده است در یکی از شعب دادسرا در جریان تحقیقات قرار گرفته و هنوز پرونده تکمیل نشده است.


به گزارش قم نیوز علی اصغر سلطانی در نشست خبری که ظهر شنبه در آستانه گرامیداشت هفته قوه قضائیه در دادگستری کل استان قم برگزار شد، اظهار کرد: دادستان به عنوان مدعی العموم به مبارزه با مجرمین به عنوان وظیفه اصلی خود توجه دارد.

وی با بیان اینکه دادسرای قم دارای ۲۳ شعبه دادیاری و ۱۵ شعبه بازپرسی است، تصریح کرد: مجتمع تخصصی فضای مجازی در قم افتتاح شده که با حضور نماینده پلیس فتا و نماینده سازمان اطلاعات به رصد فضای مجازی در قم اهتمام دارند و با خاطیانی که بخواهند از طریق فضای مجازی جو شهر قم را مغشوش کنند به صورت جدی برخورد می‌شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم همچنین از افتتاح مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم راهنمایی و رانندگی خبر داد و مطرح کرد: شورای حل اختلاف، بیمه و پزشکی قانونی، دادسرا و دادگاه در این مجتمع گردآوری شده تا به صورت سریع به پرونده‌های مربوط به راهنمایی و رانندگی رسیدگی شود.

تشکیل کمیته‌های مقابله با سرقت و مقابله با اراذل اوباش در قم

سلطانی در ادامه به افتتاح دادسرا در منطقه نیروگاه اشاره کرد و گفت: با این اقدام، بسیاری از آمد و رفت‌های مردم این منطقه به سطح شهر کاهش یافته است که رضایت دو چندان ساکنین این منطقه را به دنبال داشته است.

وی از تشکیل کمیته مقابله با سرقت و کمیته مقابله با اراذل اوباش در قم خبر داد و بیان کرد: با قاطعیت می‌توانیم مطرح کنیم که بر اساس اقدامات صورت گرفته احساس نا امنی در هیچ نقطه‌ای از قم وجود ندارد و نتیجه این اقدامات، کاهش ۴۳ درصدی وقوع جرائم در قم است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم ادامه داد: فعال کردن شعب حل اختلاف در برخی اماکن و محله‌ها نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشته است و درصد بالایی از پرونده‌هایی که به این شعب وارد می‌شود با صلح و سازش خاتمه پیدا می‌کند.

وی همچنین از تشکیل تیم ویژه برای نظارت شعب دادسرا، کلانتری و پایگاه‌ها در قم خبر داد و گفت: استقرار یک شعبه کیفری دو برای رسیدگی به اعتراضات، گشت‌های ویژه دادستانی به صورت مستمر وضعیت نظم و امنیت را در این شهر رصد می‌کنند.

حفظ امنیت در بوستان‌ها

سلطانی همچنین از همکاری ویژه دادستانی با شهرداری‌ها برای حفظ امنیت در بوستان‌ها خبر داد و مطرح کرد: مأموران شهرداری مستقر در پارک‌ها در صورتی که با مسئله‌ای خاص مواجه شوند به پلیس اطلاع داده و در آن زمینه اقدام جدی خواهد شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم ادامه داد: دادستانی قم با همکاری شهرداری قم به جمع‌آوری کودکان کار، متکدیان و دستفروشان به صورت جدی اهتمام دارد که با این اقدامات ضربتی در حال حاضر شاهد کاهش وجود کودکان خیابانی و متکدیان و ساماندهی دستفروشان هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش به تشکیل پرونده اختلاس یکی از مدیران قم در دادسرا خبر داد و بیان کرد: این شخص به مدت یک شب بازداشت شده و اکنون پرونده وی در یکی از شعبات دادسرا باز است و تحقیقات بر روی این پرونده هنوز به اتمام نرسیده که پس از اتمام تحقیقات و تکمیل پرونده به صورت کامل اطلاع‌رسانی می‌شود.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 65489

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65489/بررسی-پرونده-اختلاس-۳۰۰-میلیون-تومانی-دادسرای-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir