دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 65523
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم:

مدیران از اختیارات خود برای توسعه استان استفاده کنند

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: یکی از انتظارات در استان این است که مدیران قم از اختیارات خود برای توسعه استان استفاده کنند و باید این مساله در همه دستگاه‌ها جاری شود.
مدیران از اختیارات خود برای توسعه استان استفاده کنند
مدیران از اختیارات خود برای توسعه استان استفاده کنند
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری عصر امروز در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به سیاست دولت اظهار کرد: رویکرد ما حمایت از تولید است، اما نه به قیمت اینکه برخی از افراد متخلف به دنبال دور زدن دستگاه‌های دولتی و عدم پرداخت حقوق دولت باشند.

وی ادامه داد: در پرداخت تسهیلات رونق تولید، شاهد همت خوبی توسط بانک‌های استان قم بودیم، گزارش‌های اجرای سند اشتغال استان قم را از دستگاه‌ها و بانک‌های استان اخذ می‌کنیم و مشکلات در اجرای این سند در ستاد تسهیل تولید مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: خوشبختانه رقم قابل توجهی برای اجرای سند اشتغال استان جذب شده است، همچنین دستاوردهای ستاد تسهیل تولید توسط دبیرخانه این ستاد جمع آوری شد و منتشر شود

غضنفری زمان برگزاری جلسات ستاد تسهیل تولید استان قم را هفتگی دانست و تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی باید گزارش‌های نظارتی خود از اجرای این طرح را مستند کند و این گزارش‌ها به صورت ملی منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: جهت گیری درستی در استان برای حمایت از بخش تولید به وجود آمده است و آینده استان قم را روشن می‌بینیم، دستگاه‌های استان قم باید در  زمان مشخص به تعهدات خود در قبال تولیدکنندگان عمل کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم خاطرنشان کرد: تعامل دستگاه‌های اجرایی استان با تولید کنندگان نسبت به استان‌های دیگر روان تر است، البته با نقطه مطلوب فاصله داریم. یکی از انتظارات در استان این است که مدیران قم از اختیارات خود برای توسعه استان استفاده کنند و باید این مساله در همه دستگاه‌ها جاری شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaemni.49nmu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما