دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : 65532
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
رئیس شورای شهر اسلامی قم:

پروژه هزار هکتاری کوه خضر قطب مهم فرهنگی و تفریحی قم می‌شود

قم نيوز : رئیس شورای شهر اسلامی قم بابیان اینکه محدوده هزار هکتار کوه خضر(ع) در آینده یکی از بسترهای تفریحی و فرهنگی و گردشگری ویژه قم خواهد بود، گفت: بودجه بسیار خوبی در شورا برای این پروژه در نظر گرفته شده تا پروژه قطب مهم فرهنگی و تفریحی برای شهر قم باشد.
پروژه هزار هکتاری کوه خضر قطب مهم فرهنگی و تفریحی قم می‌شود
پروژه هزار هکتاری کوه خضر قطب مهم فرهنگی و تفریحی قم می‌شود
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در جمع مردم منطقه چهار قم در مسجد حضرت محمد رسول‌الله(ص) در بلوار شهید کریمی، با بیان اینکه طبق مصوبه شورای اسلامی شهر قم از احداث مساجد هیچ عوارضی دریافت نمی‌شود، اظهار کرد: برای حمایت از مساجد تا 80 مترمربع از فضای ویژه کانون فرهنگی و بسیج نیز عوارض دریافت نمی‌شود اما متولیان مساجد انتظار دارند برای فضاهای غیر همچون واحدهای مسکونی و... نیز عوارض دریافت نشود.
رئیس شورای شهر اسلامی قم در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهرداری پروژه ویژه‌ای در محدوده کوه خضر نبی(ع) در نظر گرفته است، تصریح کرد: از بوستان کوثر در میدان مفید و باغ پرندگان، تا کوه خضر و کوه دوبرادران طرح جامعی در حوزه فرهنگی، تفریحی و فضای سبز آماده شده که در حال اجرا است.
جلالی بابیان اینکه محدوده هزار هکتار کوه خضر در آینده یکی از بسترهای تفریحی و فرهنگی و گردشگری ویژه قم خواهد بود، گفت: بودجه بسیار خوبی در شورا برای این پروژه در نظر گرفته شده تا پروژه قطب مهم فرهنگی و تفریحی برای شهر قم باشد.
وی با اشاره به برخی درخواست‌های مردمی در خصوص اختصاص مسیر اتوبوس‌ و تاکسی برای مسیرهای شهری، اظهار کرد: ما به طور آزمایشی برای برخی مسیرهای مد نظر مردم اتوبوس و تاکسی اختصاص دادیم اما متاسفانه استقبال مردمی بسیار اندک بوده است.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaumni.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما