دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 65533
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم:

جلب رضایت حداکثری شهروندان از پاسخگویی به تماس های مردمی

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم از جلب رضایت حداکثری شهروندان از پاسخگویی به تماس های مردمی خبر داد.
جلب رضایت حداکثری شهروندان از پاسخگویی به تماس های مردمی
جلب رضایت حداکثری شهروندان از پاسخگویی به تماس های مردمی
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به روند پیگیری های سامانه 137 اظهار داشت: این سامانه با هدف افزایش میزان رضایتمندی شهروندان و بررسی معضلات و مشکلات در سطح شهر راه اندازی شده و به صورت 24 ساعته پاسخگوی تماس شهروندان می باشد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه طی ماههای گذشته در تماس‌های مردمی با این سامانه در مناطق مختلف رضایتمندی نزدیک به 100 درصد شهروندان جلب شده است، افزود: در پیگیری‌های تماس های مردمی به ویژه در حوزه هدررفت آب به دلیل بحران موجود که مورد توجه سازمان نیز بوده و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

به گفته جوادیان، در حال حاضر با هماهنگی مسئول سامانه 137 مقرر شده هفته‌ای 1 روز روسای فضای سبز مناطق هشتگانه پاسخگو باشند، همچنین ناظرین عالی و کارشناسان نیز در این زمینه فعال خواهند شد.

وی با اشاره به رتبه سازمان پارکها در پاسخگویی به تماسهای مردمی در سامانه 137 گفت: طبق آمار ارائه شده از سوی مدیریت سامانه 137، رضایتمندی شهروندان در تماس های مرتبط با موضوع فضای سبز در اردیبهشت ماه از درصد بالایی برخوردار بوده است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: پیامهایی که از طریق شهروندان مطرح می شود عمدتا در حوزه هدررفت آب، هرس و گزارش آسیب به فضای سبز بوده است که برای این پیام ها فرآیندهای پیگیری تعریف شده است و در این زمینه عوامل پلیس فضای سبز با اطلاع از این پیام ها با حضور میدانی در محل مورد نظر گزارش تکمیلی را جهت انجام اقدامات بعدی ارائه می‌نمایند.

جوادیان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در سازمان برای پاسخگویی به پیام های سامانه 137 و پیگیری پیام ها در کوتاه ترین زمان ممکن و جلب رضایت شهروندان است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbfsb0.rhbsfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما