کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرد آسيايي به قهرمان ليگ برتر فوتسال پیوست

خبرگزاری فارس , 4 تير 1397 ساعت 17:02

علی اصغر حسن زاده مرد آسيايي فوتسال قم براي بازي در فصل فوتسالي جديد به تيم قهرمان ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور و نماينده ايران در جام باشگاه‌هاي آسيا پيوست.


به گزارش قم نیوز بهترین و شاخص‌ترین فوتسالیست قم در یک دهه اخیر بدون تردید علی‌اصغر حسن‌زاده است که از اوایل دهه 1380 با بازی در تیم مطرح ارم‌کیش قم به سطح اول فوتسال ایران معرفی شد و سابقه بازی در تیم‌های فولاد ماهان اصفهان، صبای قم، نوریلسکی نیکل روسیه، تاسیسات دریایی تهران و گیتی‌پسند اصفهان را دارد.

حسن‌زاده که به واسطه چند قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، سه دوره انتخاب به عنوان برترین بازیکن جام و سه عنوان مرد سالی فوتسال قاره کهن یکی از بهترین‌های تاریخ فوتسال ایران به شمار می‌رود، تنها فوتسالیست قمی است که توانسته این افتخارات را به دست بیاورد.

این بازیکن که سال‌ها در فوتسال قم بازی کرده و چهره‌ای کاملا دوست‌داشتنی و مورد علاقه قمی‌ها به شمار می‌رود، فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای تیم مطرح گیتی‌پسند اصفهان به میدان رفت ولی امسال برای تیم لیگ برتری مس سونگون بازی خواهد کرد.

حسن‌زاده که در فاصله کمتر از دو هفته تا شروع بیستمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران در سال 1397 هنوز تیم باشگاهی خود را مشخص نکرده بود، امروز به انتظار علاقمندان به فوتسال پایان داد و با باشگاه مس سونگون قرارداد بست.

این در حالی است که تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در سال 1396 بالاتر از دیگر تیم‌های لیگ برتری رتبه نخست و عنوان قهرمانی فوتسال باشگاه‌های برتر ایران را تصاحب کرد و امسال نماینده ایران در مسابقات فصل 2018 جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به شمار می‌رود.

تنها نکته قابل ذکر در توافق علی‌اصغر حسن‌زاده مرد سال فوتسال آسیا در سال‌های 2014، 2016 و 2017 با تیم فوتسال مس سونگون این است که حسن‌زاده فقط در جام باشگاه‌های آسیا برای این تیم به میدان می‌رود تا حسن‌زاده احتمالا بعد از جام باشگاه‌های آسیا سر از اروپا دربیاورد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 65542

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65542/مرد-آسيايي-قهرمان-ليگ-برتر-فوتسال-پیوست

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir