دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : 65549
منبع : خبرگزاری مهر
در دیداری تدارکاتی؛

تیم فوتسال «سوهان محمد سیما قم» به دیدار شهروند ساری می‌رود

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در دیداری تدارکاتی پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال به دیدار شهروند ساری می‌رود.
تیم فوتسال «سوهان محمد سیما قم» به دیدار شهروند ساری می‌رود
تیم فوتسال «سوهان محمد سیما قم» به دیدار شهروند ساری می‌رود
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال سوهان محمد سیما امسال نماینده قم در لیگ برتر فوتسال است و مدتی است که تمرینات خود را در قم زیر نظر حسین صبوری برای حضور در فصل تازه لیگ برتر آغاز کرده و امیدوارانه در انتظار فصل جدید است.

در اولین دیدار تدارکاتی پیش فصل، نماینده فوتسال مازندران روز پنج شنبه به قم سفر می‌کند تا رو در روی تیم سوهان محمد سیمای قم قرار گیرد و دو تیم پیش از شروع کار خود در لیگ برتر، در محکی جدی برابر هم صف آرایی کنند.

تیم شهروند ساری که طی سال‌های اخیر نماینده محبوب مازندران در لیگ برتر فوتسال بوده در این بازی حریف مناسبی برای تیم سوهان محمد سیما به شمار می‌رود زیرا نماینده قم هنوز بازی تدارکاتی مناسبی انجام نداده و به تازگی تمرینات منسجم خود را آغاز کرده است.

با وجود این که نتیجه در این بازی دوستانه و تدارکاتی برای هیچ یک از ۲ تیم اهمیتی ندارد اما تیم سوهان محمد سیما تلاش می‌کند با پیروزی در این مسابقه، هوادارانش را نسبت به موفقیت در آغاز فصل لیگ برتر خوش بین‌تر کند.

دیدار تیم‌های فوتسال سوهان محمد سیما قم و شهروند ساری از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه هفتم تیر در سالن کارگران قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3waq.t1aw52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما