دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : 65552
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بوكس استان قم خبر داد

آمادگي مشت‌زنان قم براي قهرماني

قم نيوز : رئيس هیأت بوكس استان قم از اعزام مشت‌زنان قم به رقابت‌هاي قهرماني كشور و حضور دو بوكسور قم در اردوي تيم ملي خبر داد.
آمادگي مشت‌زنان قم براي قهرماني / 2 بوكسور قم در اردوي تيم ملي
آمادگي مشت‌زنان قم براي قهرماني / 2 بوكسور قم در اردوي تيم ملي
به گزارش قم نیوز مجید عباس‌زاده امروز اظهار کرد: از تمام بوکسورهای مدعی حضور در مسابقات منطقه‌ای رده سنی بزرگسالان کشور دعوت شده به منظور هماهنگی اعزام به این رقابت‌ها روز دوشنبه چهارم تیر ماه در خانه بوکس قم حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه عدم حضور نفرات به معنای انصراف آنها از حضور در این مسابقات خواهد بود، بیان کرد: با توجه به درخواست استان های هم گروه قم در مسابقات منطقه یک بوکس قهرمانی کشور مبنی بر تداخل زمان برگزاری این رقابت‌ها با امتحانات پایان ترم تحصیلی دانشجویان، زمان این رقابت‌ها تغییر کرده است.

رئیس هیأت بوکس استان قم با بیان اینکه تیم منتخب قم با تیم‌های تهران، توابع تهران، مرکزی، قزوین و البرز هم‌گروه است، عنوان کرد: مسابقات بوکس بزرگسالان منطقه یک کشور روزهای سیزدهم تا پانزدهم تیر ماه به میزبانی هیأت بوکس استان مرکزی در شهر ساوه به انجام می‌رسد.

وی که مسوولیت دبیری منطقه یک بوکس ایران را با ابلاغ فدراسیون بر عهده دارد، همچنین به شرایط سنی بوکسورهای شرکت کننده در این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: مشت‌زنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1356 تا دهم دی‌ماه سال 1378 در این پیکارها به روی رینگ می‌روند.

عباس‌زاده در ادامه به حضور بوکسورهای قم در اردوی تیم ملی اشاره و ابراز کرد: طبق برنامه‌ریزی فدراسیون بوکس، اردوی تیم ملی به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و علی مرادی‌سپهر در وزن 69 کیلوگرم و مهدی یعقوب‌لو به عنوان مربی از استان قم در اردوی تیم ملی حضور یافتند و امیدواریم با توجه به توانمندی بالای مرادی‌سپهر امسال در میادین برون‌مرزی شاهد درخشش این مشت‌زن مستعد باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccipqe.2bqpp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما