?>?> توصیه برای صرفه جویی در مصرف آب تهدیدآمیز نباشد | قم نیوز
سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 65574
منبع : خبرگزاری ايرنا
رئیس شورای شهر قم:

توصیه برای صرفه جویی در مصرف آب تهدیدآمیز نباشد

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: توصیه ها و تبلیغات برای کاهش و صرفه جویی در مصرف آب نباید تهدیدآمیز باشد، بلکه باید به یک باور عمومی تبدیل شود.
توصیه برای صرفه جویی در مصرف آب تهدیدآمیز نباشد
توصیه برای صرفه جویی در مصرف آب تهدیدآمیز نباشد
به گزارش پایگاه قم نیوز، عبدالله جلالی عصر دوشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قم افزود: صرفه جویی در مصرف آب و دیگر منابع خدادادی یکی از اعتقادات دینی و ملی ماست که نه فقط در شرایط امروز، بلکه باید همواره و در فراوانی نعمت نیز مورد توجه قرار بگیرد.

وی همچنین با اشاره فرارسیدن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اعتیاد را یکی از بزرگترین آسیب های جامعه دانست و گفت: متاسفانه اعتیاد خانواده های زیادی را دچار التهاب کرده و از عوامل مهم طلاق بشمار می آید.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به کاهش سن اعتیاد و کمتر دیده شدن آن به دلیل گرایش به مواد صنعتی، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از اعتیاد، انسجام و تعامل در خانواده است که نسبت به گذشته کمی تضعیف شده است.

وی با بیان این که خانواده ها نقش بسزایی در جلوگیری از گرایش جوانان و نوجوانان به ناهنجاری های اجتماعی دارند، تصریح کرد: دولت باید با فراهم کردن اشتغال برای جوانان، گام موثری در کاهش اعتیاد در جامعه ایفا کند.

جلالی در پایان بر ضرورت فراهم آوردن محیط های شهری سالم و بانشاط و با حفظ خطوط قرمز برای گسترش نشاط اجتماعی تاکید کرد و گفت: متاسفانه شهر قم به لحاظ زیرساخت های تفریحی و فرهنگی دارای ضعف و کاستی های بسیاری است که باید اقدام های اساسی در این جهت انجام دهیم.

26 ژوئن برابر با 5 تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نام گرفته است.
8146 / 1175
انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcgtn93.ak9nu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما