سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 65582
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم:

مصرف از 730 مگاوات بگذرد خاموشی داریم

قم نيوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم گفت: مصرف برق استان در فصل تابستان نباید از 730 مگاوات بیشتر شود و محدودیت‌ها و خاموشی‌ها با رسیدن مصرف برق استان به این عدد آغاز می‌شود.
مصرف از 730 مگاوات بگذرد خاموشی داریم
مصرف از 730 مگاوات بگذرد خاموشی داریم
به گزارش قم نیوز مهدی آهنین پنجه امروز با اشاره به وضعیت مصرف برق در استان قم اظهار کرد: سال گذشته پیک مصرف برق در استان 750 مگاوات بود، امسال به دلیل کاهش بارش باران، پنج هزار مگاوات از تولید نیروگاه‌های برقابی کشور کاسته شد، به همین دلیل باید مصرف برق استان قم به 730 مگاوات محدود شود.

وی ادامه داد: استاندار قم براساس مصوبه هیأت دولت مقرر کرد که ادارات استان یک ساعت زودتر باز شوند و ساعات کار ادارات استان قم از ابتدای تیرماه به ساعت‌های بین 6:30 تا 13:30 تغییر یابد، بیشترین مصرف برق در استان قم بین ساعت‌های 12 تا 14 است و تغییر ساعت کار ادارات استان در کاهش مصرف برق در قم موثر است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم افزود: در صورت عبور مصرف برق از حد تعیین شده مجبور به خاموشی در استان خواهیم بود، این خاموشی بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی و کشاورزی را شامل می‌شود.

آهنین پنجه با اشاره به پیش بینی مصرف برق استان قم در تابستان اظهار کرد: حداکثر مصرف برق استان را در این فصل 804 مگاوات پیش بینی کردیم، اما باید 730 مگاوات بیشتر نباشد محدودیت‌ها و خاموشی‌ها با رسیدن مصرف برق استان به این عدد آغاز می‌شود.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcf0tdv.w6dtcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما