کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت:

امنیت کامل و امکان یک شب اقامت در سامرا فراهم است

خبرگزاری فارس , 6 تير 1397 ساعت 18:30

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به برقراری امنیت کامل در سامرا از فراهم شدن امکان اسکان زائران کاروان‌های زمینی عتبات در این شهر مقدس خبر داد.


به گزارش قم نیوز مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به ایجاد امنیت کامل در سامرا گفت: در سال‌های گذشته به دلیل نبود امنیت کافی بسیاری از کاروان‌های سازمان حج و زیارت امکان اعزام زائران به سامرا را نداشتند.

وی با بیان اینکه از سال گذشته زائران همراه با کاروان‌ها تحت تدابیر امنیتی به سامرا نیز مشرف شدند، افزود: در سامرا با توجه به سال‌ها جنگ داعش و تروریست‌ها امکانات بسیار محدود است، به طوری که هتلی برای اقامت زائران وجود ندارد؛ به همین دلیل زائران به صورت عبوری به زیارت سامرا مشرف می‌شوند.

آقایی با اشاره به مهیا شدن اقامت یک شبه در سامرا برای زائران عتبات، خاطر نشان کرد: با توجه به تقاضای کاروان‌ها برای اقامت زائران در سامرا، بخشی از کاروان‌های زمینی که درخواست اقامت در سامرا را داشته باشند، می‌توانند یک شب در این مکان مقدس اقامت داشته باشند.
سامرا یکی از شهرهای زیارتی شیعیان در عراق و بین دو شهر تکریت و بغداد است که  به دلیل وجود بارگاه امامین عسکریین(ع) و محل ولادت حضرت مهدی(عج) هر ساله میزبان بسیاری از زائران است.

انتهای پیام/ 139


کد مطلب: 65619

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/65619/امنیت-کامل-امکان-یک-شب-اقامت-سامرا-فراهم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir