چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 65643
منبع : خبرگزاری فارس

سوهان محمدسيما قم در آستانه حذف از ليگ برتر فوتسال

قم نيوز : تيم فوتسال سوهان محمدسيما قم به دليل پردخت نكردن هزينه ورودي مسابقات ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور در آستانه حذف از اين رقابت‌ها قرار گرفته است.
سوهان محمدسيما قم در آستانه حذف از ليگ برتر فوتسال
سوهان محمدسيما قم در آستانه حذف از ليگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز در شرایطی که استارت دیدارهای فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران از روز شانزدهم تیر ماه زده می‌شود، وضعیت نماینده فوتسال قم یعنی تیم سوهان محمدسیما برای حضور در بیستمین دوره این بازی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

 

* آماده‌سازی نماینده قم در مصاف با شهروند ساری

این تیم که از آتلیه‌طهران به سوهان محمدسیما تغییر نام داده و با اسپانسر جدید خود امید تمام قمی‌ها را برای حضور موفق در دوره جدید لیگ برتر و رسیدن به نخستین قهرمانی تاریخ فوتسال قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران زنده کرده، با بی‌پولی و چالش جدید مواجه است.

تیم فوتسال سوهان محمد سیما که در راه حضور موفق در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران روز پنجشنبه هفتم تیر ماه از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی کارگران قم در دیداری تدارکاتی برابر تیم لیگ برتری شهروند ساری به میدان می‌رود، به دلیل پرداخت نکردن هزینه ورودی این بازی‌ها با مشکل جدیدی مواجه شده است.

 

* سلیمانی: لیگ برتر را با حضور 10 تیم برگزار می‌کنیم

دبیر کمیته فوتسال ایران راجع به وضعیت تیم‌ها در آستانه بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال بیان کرد: چهار تیم از بین 14 تیم حاضر در فصل جدید لیگ برتر فوتسال مدارک خود را به این کمیته ارسال نکرده‌ و ورودی خود را نپرداخته‌اند، بنابراین با کنار گذاشتن این چهار تیم، لیگ را با حضور 10 تیم برگزار می‌کنیم.

کاظم سلیمانی خاطرنشان کرد: این وضعیت شامل حال تیم‌های شهرداری ساوه،‌ سوهان محمدسیما قم، مقاومت قرچک و ارژن شیراز است، ضمن اینکه سامانه پرداخت ورودی لیگ برتر نیز بسته شده و فرصت آن نیز تمدید نمی‌شود، ضمن اینکه هیات رئیسه سازمان لیگ به این موضع خود مصمم است مگر این که تصمیم جدیدی گرفته شود.

 

* قلی‌زاده: مشکلی برای پرداخت هزینه ورودی و انجام سایر امور نداریم

خبرنگار فارس برای پیگیری این موضوع و بررسی آخرین وضعیت تیم سوهان محمد سیما قم در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به سراغ مدیر عامل این تیم رفت و رسول قلی‌زاده در واکنش به موضع هیات رئیسه کمیته فوتسال، تصریح کرد: مشکلی برای پرداخت هزینه ورودی و انجام سایر امور نداریم و همه چیز مهیا است اما تنها مشکل ما بسته شدن سایت برای آپلود مدارک و پرداخت ورودی است.

وی خاطرنشان کرد: با مسئولان سازمان لیگ در فدراسیون نیز صحبت کردیم و قرار شد رایزنی و مساعدت کنند که مشکل حل شود، به موضع هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال برای برقراری نظم در لیگ احترام می‌گذاریم اما امیدواریم شرایط را درک و همکاری کنند.

 

* شاگردان صبوری در شیوه جدید لیگ برتر به دنبال قهرمانی

این در حالی است که امسال با حضور 14 تیم بازی‌های بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به شکل رفت و برگشت در مدت 26 هفته برگزار می‌شود اما بر خلاف سال‌های گذشته، بعد از 26 هفته قهرمان مشخص نمی‌شود و تیم‌ها به سراغ بازی‌های پلی‌آف می‌روند.

بازی‌های پلی‌آف در لیگ برتر فوتسال با الگوگیری از لیگ‌های بسکتبال و والیبال بین هشت تیم بالای جدول به شکل 2 از 3 برگزار می‌شود و تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم با هدایت حسین صبوری بازیکن اسبق ارم‌کیش قم و ترکیبی از بازیکنان بومی در رویای رسیدن به نخستین قهرمانی لیگ برتر فوتسال به مصاف رقبای لیگ برتری می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcds909.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما