چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : 65654
منبع : خبرگزاری فارس
در آغاز ليگ برتر فوتسال رقم خورد

پيروزي فوتساليست‌هاي الوند در تقابل همشهري‌هاي قمي

قم نيوز : جدال همشهري‌هاي قمي حاضر در فصل جديد مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور به نفع تيم الوند قم به پايان رسيد.
پيروزي فوتساليست‌هاي الوند در تقابل همشهري‌هاي قمي
پيروزي فوتساليست‌هاي الوند در تقابل همشهري‌هاي قمي
به گزارش قم نيوز بعد از حضور موفق نمایندگان قم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور، قهرمانی نماینده قم در لیگ منطقه‌ای فوتسال ایران و مشخص شدن وضعیت تیم‌های قمی در لیگ برتر و دسته اول بزرگسالان سال 97، اکنون دو تیم قمی در لیگ برتر نوجوانان حضور دارند.

در واقع از جمع تیم‌هایی که امسال در مرحله مقدماتی فصل 1397 لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور حضور دارند، چهار تیم برتر گروه‌ها مجوز حضور در مرحله نهایی را به دست می‌آورند و استان قم با دو نماینده به دنبال قهرمانی این مسابقات است.

بین تمام تیم‌هایی که امسال از استان‌های مختلف در لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های ایران حضور دارند، قم دارای دو نماینده است و تیم‌‌های الوند قم و انصار قم در گروه نخست مقدماتی بازی‌های این مرحله را به میزبانی شهر اصفهان برگزار و برای صعود به مرحله نهایی تلاش می‌کنند.

الوند و انصار قم در گروه نخست مقدماتی با تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، شهرداری رشت، هتل الماس مشهد، فدک‌الزهرا مشهد و شهروند ساری هم‌گروه هستند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برابر حریفان برگزار می‌کنند تا در صورت کسب امتیازات لازم در جمع تیم‌های مرحله بعد قرار بگیرند.

با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فوتسال ایران دیدارهای مرحله مقدماتی از امروز به میزبانی هیأت فوتبال استان اصفهان و تیم گیتی‌پسند آغاز شد و نماینده‌های فوتسال قم به واسطه همشهری بودن، در گام نخست برابر یکدیگر دیداری حساس و تعیین کننده برگزار کردند.

در روز نخست این بازی‌ها نماینده‌های قم به دلیل حساسیت بازی‌ها با یکدیگر دیدار کردند، مسابقه‌ای که الوند و انصار قم دیداری به عنوان شهرآورد قمی‌ها انجام دادند و در آن سه بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت که سهم الوند قم دو گل و برتری دو بر یک این بازی حساس بود تا سه امتیاز را تصاحب کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfjvdv.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما