سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : 6566

4کاراته کای قمی در اردوی تیم ملی باقی ماندند

قم نيوز : قم نیوز: چهار کاراته کای قمی با موفقیت در مهم‌ترین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته، همچنان در اردوی آماده سازی این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا باقی ماندند.
4کاراته کای قمی در اردوی تیم ملی باقی ماندند
به گزارش قم نیوز، بعد از درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور در زنجان و دعوت به اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان، کاراته کاهای ملی پوش قم روز گذشته در یکی از مهم‌ترین مراحل انتخابی درون اردویی تیم ملی نیز موفقیت‌آمیز عمل کرده و حریفان خود را از پیش رو برداشتند.

در پایان رقابت‌های درون اردویی که با شرکت تمام کاراته کاهای حاضر در اردوی تیم ملی در اصفهان برگزار شد، در نهایت ۱۷ کاراته کا در اردو باقی ماندند که در بین آنها نام چهار کاراته کای توانمند و نام آشنای قمی نیز به چشم می‌خورد.

این سومین مرحله پیکارهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته کشورمان بود که ۱۷ نفر جواز حضور در اردوهای تیم ملی را به‌دست آوردند و در بین آنها نام امیر مهدی‌زاده، سعید علی‌پور، ناصر نجفی و محمدهادی داود آبادی از قم نیز قرار دارد.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته کشورمان، در مسابقات انتخابی سوم که با حضور مربیان، داوران و سرپرست دبیری فدراسیون کاراته برگزار شد کاراته کاهای مدعی موفق شدند با برتری مقابل حریفان خود جواز حضور در اردوی تیم ملی را به‌دست آوردند.

در حالی که رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در اوزان منهای ۵۵، ۶۰، ۶۷، ۷۵، ۸۴ و به اضافه ۸۴ کیلوگرم برگزار شد، در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم مهدی حاتمیان و وحید حسنی‌پور دو کاراته‌کایی هستند که در اردو باقی ماندند.

اما در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم دو کاراته کای قمی که در دو سه سال گذشته همواره رقیب یکدیگر در این وزن بوده‌اند، همانگونه که انتظار می‌رفت در پیکارهای انتخابی با انگیزه بالا شرکت کرده و با عبور از سد حریفان خود در تیم ملی ماندنی شدند.

در این وزن امیر مهدی‌زاده نفر سوم آسیا در سال ۲۰۱۱، نفر چهارم بازی‌های آسیایی گوانگ جو در سال ۲۰۱۰ و قهرمان رقابت‌های بین‌المللی اتریش و ترکیه یکی از کاراته کاهای قمی حاضر در اردو خواهد بود در حالی که سعید علیپور نیز سایه به سایه او در تیم ملی برای عضویت در مسابقات جهانی و آسیایی این وزن تلاش می‌کند.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، حامد زیگساری، محمدرضا بخشی‌لو و سعید احمدی در ادامه تمرینات تیم ملی کاراته کشورمان حضور خواهند داشت در حالی که در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم نیز باز هم شاهد حضور دو کاراته کای قمی هستیم.

در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم و در پایان رقابت‌های انتخابی، محمدهادی داود آبادی و ناصر نجفی همچون وزن منهای ۶۰ که امیر مهدی‌زاده و سعید علیپور حضور داشتند، در اردوی تیم ملی باقی ماندند اما برای اعزام به رقابت قهرمانی آسیا یا قهرمانی جهان و همچنین مسابقات بین‌المللی اندونزی، آنها باید با ابراهیم حسین‌بیگی دیگر کاراته کای حاضر در این وزن رقابت کنند.

در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم منصور حسین بیگی، علی فداکار، امیر امیری و مهدی سلطانی و در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم ذبیح الله پورشیب، سامان حیدری و سجاد گنج‌زاده در اردوهای بعدی تیم ملی را همچنان همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.p8pbjh8np9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما