جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : 65714
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر مجمع عالی تفسیر خبر داد

اعزام 160 مفسر و مبلغ قرآن کریم در ماه مبارک رمضان

قم نيوز : دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم از اعزام 160 مفسر و مبلغ قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف داخل و خارج کشور خبر داد.
اعزام 160 مفسر و مبلغ قرآن کریم در ماه مبارک رمضان
اعزام 160 مفسر و مبلغ قرآن کریم در ماه مبارک رمضان
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی میرکتولی پنج شنبه شب در اختتامیه طرح اعزام اساتید قرآن حوزه علمیه که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به جزئیات اعزام مفسران قرآن کریم به شهرهای مختلف کشور در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: اعزام مفسران از سال 90 آغاز شد و برنامه طی این سال‌ها ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه حدود 70 نفر سال گذشته و امسال از طریق دفتر تبلیغات برای تفسیر قرآن اعزام شدند تصریح کرد: در سال گذشته که مجمع عالی تفسیر کار خود را آغاز کرد هر سال 10 نفر را از طریق سازمان ارتباطات به کشورهای دیگر اعزام کردیم.

دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم با تاکید بر اینکه امسال با هماهنگی و همراهی 5 نهاد تبلیغی اعزام ماه رمضان را انجام دادیم گفت: 160 نفر از مبلغان و مفسران حوزه به داخل و خارج کشور اعزام شدند که 60 نفر از سازمان تبلیغات و 70 نفر از طریق دفتر تبلیغات و بخشی نیز از طریق سازمان تبلیغات و اوقاف اعزام شدند.

وی اظهار کرد: امسال با همت مسوولان ستاد تفسیر قرآن و با هماهنگی بخش فرهنگی شهرداری تهران در 50 مسجد جلسه تفسیر قرآن برگزار شد.

میرکتولی بیان کرد: برای محرم هم برنامه‌هایی را تدبیر کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم 100 مفسر را در این ماه اعزام داشته باشیم.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcc0mqe.2bqps8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما