جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 65717
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی:

اجازه سوء استفاده دشمنان از اعتراضات مردم داده نشود

قم نيوز : مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: اعتراض به مشکلات اقتصادی حق بازاریان و مردم است اما همگان باید توجه کنیم تا از کنار این اعتراض‌ها دشمنان بهره نبرند.
اجازه سوء استفاده دشمنان از اعتراضات مردم داده نشود
اجازه سوء استفاده دشمنان از اعتراضات مردم داده نشود
به گزارش قم نیوز مرتضی نجفی قدسی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه طرح اعزام اساتید تفسیر قرآن کریم حوزه در ماه مبارک رمضان که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: امروز بیشتر در معرض خطرات هستیم و باید محدوده تبلیغی را گسترده کنیم و مردم نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه باشند.

وی گفت: دشمنان امروز از سوء عملکرد عده‌ای از مسئولان استفاده کرده و به دنبال ایجاد آشوب در کشور هستند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: اعتراض به مشکلات اقتصادی حق بازاریان و مردم است اما همگان باید توجه کنیم تا از کنار این اعتراض‌ها دشمنان بهره نبرند.

وی گفت: در روزهای اخیر شاهد بودیم که منافقین در اتفاق‌های رخ داده خوش رقصی می‌کنند و رژیم اشغالگر قدس در پشت صحنه برنامه‌ریزی می‌کند.

نجفی قدسی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مسئولان دستگاه قضا بر موضوع تبلیغ اقدامات صورت گرفته تأکید کردند.

وی ادامه داد: منافقین در اوایل انقلاب و تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر از خوبان انقلاب و کشور را به شهادت رساندند و وقتی وارد اسلام آباد شدند همه مجروحان و حتی کودکان بیمار را قتل عام کردند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: آنان بی‌رحم‌هایی هستند که دلسوز مردم نیستند و ظالم‌ترین فرد را تمجید می‌کنند و آنان را مظلوم معرفی می‌کنند و نباید اجازه دارد این خط فکری در کشور ریشه دواند.

نجفی قدسی گفت: باید به فرامین و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش فرا دهیم تا کشور در مسیر پیشرفت همچنان رو به جلو حرکت کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfeedv.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما