جمعه ۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : 65718
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله مقتدایی: مباحث تفسیری اساتید حوزه کتاب شود

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تقدیر از برپایی جلسات تفسیر در ماه مبارک رمضان از مبلغان خواست تا مباحث ارائه شده خود را به صورت کتاب در آورند.
مباحث تفسیری اساتید حوزه کتاب شود
مباحث تفسیری اساتید حوزه کتاب شود
به گزارش قم نیوز آیت الله مرتضی مقتدایی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه طرح اعزام اساتید تفسیر قرآن کریم حوزه در ماه مبارک رمضان که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: برکات بیت علامه طباطبایی ناشی از صداقت، خلوص و تواضع ایشان بوده که همانا روش انبیا الهی است.

وی افزود: تواضع علامه طباطبایی ستودنی بود و ایشان با مقام علمی بالایی که داشتند اما همواره بین مردم حضور داشتند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بیت علامه طباطبایی پس از مدت‌ها توسط افرادی دلسوز بازسازی شد و امروز شاهدیم که برنامه‌های خوبی در این بیت در زمینه تفسیر قرآن کریم صورت می‌گیرد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان ۱۶۰ نفر از اساتید برجسته تفسیر حوزه به مناطق مختلف کشور اعزام شدند که این اتفاق بسیار مبارکی بود.

آیت الله مقتدایی بیان داشت: در سال‌های اول ۳۰ نفر از اساتید برای تبلیغ اعزام شدند که این تعداد امسال به ۱۶۰ نفر رسیده است.

وی بیان داشت: یکی از کارهایی که می‌بایست صورت گیرد تدوین مطالبی است که اساتید در این سفرهای تبلیغی بیان می‌کنند و این تفسیرهایی که گفته می‌شودباید ماندگار شود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور اظهار داشت: بزرگانی که در مجمع عالی تفسیر قرآن حضور دارند می‌توانند آیات موضوع را تدوین کنند که برای مفسران در ارائه استفاده شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7u93.ak9nq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما