شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 65728
منبع : خبرگزاری فارس

دلسوختگان اهل بيت قم قهرمان فوتسال ايران شدند

قم نيوز : فوتساليست‌هاي تيم مجمع دلسوختگان اهل بيت قم بالاتر از ديگر رقباي خود بر سكوي نخست مسابقات فوتسال قهرماني كشور ايستادند.
دلسوختگان اهل بيت قم قهرمان فوتسال ايران شدند
دلسوختگان اهل بيت قم قهرمان فوتسال ايران شدند
به گزارش قم نیوز موفقیت در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران برای تیم فوتسال مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت قم، مجوز صعود به مسابقات فصل جدید لیگ دسته دوم فوتسال کشور را نیز به همراه داشت تا یک موفقیت جدید به نام فوتسال قم به ثبت برسد.

در این تیم بازیکنان مطرح و با تجربه در کنار چهره‌های جوان و مستعد به سرمربیگری یکی از بازیکنان خوش‌نام سال‌های نه‌چندان دور فوتسال قم یعنی جعفر منیعات حضور داشتند و قهرمانی تیم دلسوختگان اهل بیت قم بار دیگر قم را به عنوان یکی از قطب‌های فوتسال ایران مطرح کرد.

این تیم با ترکیب سیدعلی‌اصغر احمدی، محمد زنگی، سیدحسن موسوی، محسن سابقی، رضا میرزایی، هادی نقی‌نژاد، امیرحسین یاوری، میلاد میرزایی، میثم محمدی، سجاد رزاقی، حسن احمدی، علی قاسمی، مصطفی احتشامی، محمد کوهستانی و محسن یعقوبیان به مصاف حریفان رفت و قهرمان شد.

در کادر فنی تیم فوتسال مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت قم در کنار جعفر منیعات سرمربی این تیم، محمد کریمی‌نیک ، سیدمرتضی تکیه‌ای و علیرضا آتش‌پنجه به عنوان مربی حضور داشتند، ضمن اینکه مسوولیت سرپرستی این تیم نیز بر عهده حسین آتش‌پنجه قرار داشت.

عنوان قهرمانی تیم فوتسال مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت قم در مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی رقم خورد که سازمان لیگ فوتسال ایران، این بازی‌ها را با حضور 48 تیم از استان‌های مختلف برگزار کرد و سرانجام تیم‌های برتر برای حضور در دسته دوم مشخص شدند.

تیم دلسوختگان اهل بیت قم در مرحله نخست این مسابقات به میزبانی همدان با چهار پیروزی متوالی مجوز صعود به مرحله بعد را کسب کرد و در مرحله نهایی به میزبانی شهر ماکو برای رسیدن به عنوان قهرمانی و سهمیه دسته بالاتر برابر رقبا به میدان رفت.

این تیم در ماکو ابتدا برابر نماینده مشهد با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید، در بازی دوم از نماینده همدان شکست خورد، در بازی سوم سه بر صفر نماینده رشت را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی رسید، دیداری که برابر تیم میزبان با در سالن پر از تماشاگر شهر ماکو با برتری دو بر یک به پایان رساند و در فینال سه بر یک فیروزکوه را برد تا جشن قهرمانی این رقابت‌ها را برپا کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6qn-.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما