سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 6580
دلجویی خبرداد:

ساخت ۵۰غرفه در میدان بزرگ شهید رجایی

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری كلانشهر قم از ساخت و تجهیز ۵۰ غرفه در میدان بزرگ شهید رجایی خبر داد.
ساخت ۵۰غرفه در میدان بزرگ شهید رجایی
به گزارش قم نیوز،  محمد دلجویی ضمن اعلام برآورد ریالی ساخت و تجهیز ۵۰ غرفه در میدان بزرگ شهید رجایی افزود: این طرح با هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال اجرایی می شود.

دلجویی با اعلام این خبر اظهار داشت: در صورت عدم بروز مشکلات تامین بودجه تا پایان سال جاری این غرفه ها به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود:در این طرح ۵۰ غرفه که مساحت هر یک ۲۳۰ متر مربع و با ارتفاع ۶ متر جهت انتقال سبزی فروشان خیابان آذر(طالقانی) به میدان بزرگ میوه و تره بار شهید رجایی می باشد احداث خواهد شد تا ضمن حفظ استاندارد های زیست محیطی و بهداشتی از ترافیک حاکم بر این خیابان کاسته شود.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم در ادامه افزود: در فاز بعدی این طرح بنکداران مستقر در خیابان هدف ،مولوی و عمار یاسر نیز به میدان بزرگ میوه و تره بار شهید رجایی انتقال داده خواهند شد.

دلجویی در ادامه اذعان داشت: سازمان میادین با واگذاری بازارهای میوه و کیوسک های عرضه یخ بهداشتی علاوه بر سهولت دسترسی شهروندان به مایحتاج ضروری بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد می کند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم افزود: تشریفات مزایده واگذاری کیوسک های عرضه یخ بهداشتی در ۳۹ نقطه از مناطق هشت گانه و بازارهای عرضه میوه و تره بار و مایحتاج ضروری در ۱۷ نقطه انجام شده است.

دلجویی ضمن اشاره به شرایط جدید واگذاری گفت: بر اساس آخرین تصمیماتی که طی جلسات متعدد با حضور معاونین و کارشناسان سازمان صورت پذیرفته است، مقرر شد که از این پس در این کیوسک ها فقط یخ بسته بندی مورد تایید اداره بهداشت عرضه شود و تمامی فروشندگان دارای لباس متحد الشکل و کارت معاینه پزشکی از اداره بهداشت خواهند بود.

گفتنی است است: علاوه بر این بهره برداران بازارهای میوه و عرضه مایحتاج ضروری متعهد می شوند که قیمت اجناس خود را حداقل ۱۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه کنند.

محمد دلجویی در ادامه گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده بازرسان سازمان به طور مستمر در طول شبانه روز از بازارها و کیوسک ها بازدید می کنند تا بر عرضه صحیح یخ های بسته بندی و همچنین قیمت اجناس عرضه شده در بازارها نظارت کامل داشته باشند.

مدیر عامل سازمان میادین گفت: جهت تهیه آهن آلات مورد نیاز عملیات ساخت ۵۰ غرفه در میدان بزرگ شهید رجایی مذاکراتی با شرکت فولاد مبارکه اصفهان صورت پذیرفته و این پروژه وارد فاز جدید خود می شود.

محمد دلجویی ضمن ابراز خرسندی از روند اجرای این پروژه کلان گفت: در حال حاضر عملیات اجرای فنداسیون های ۲۲ غرفه رو به اتمام است و مراحل آرماتور و قالب بندی در حال اجرا می باشد.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: تسطیح قسمتی از اراضی میدان بزرگ میوه و تره بار شهید رجایی جهت احداث اولین کارخانه مکانیزه تولید یخ بهداشتی در استان قم در حال انجام می باشد.

محمد دلجویی ضمن اعلام این خبر افزود: عملیات تسطیح و خاکبرداری این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در حال اجرا می باشد که در مدت زمان ۲ ماه به اتمام خواهد رسید.

مدیر عامل سازمان میادین در ادامه گفت: عملیات تسطیح اراضی این پروژه در تاریخ ۲۰ فروردین ماه آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در حال اجرا می باشد.

ایشان در ادامه اضافه کرد: مطالعات احداث اولین مرکز خرید و فروش خودرو سبک و سنگین و ساخت شهرک سردخانه ای در میدان بزرگ شهید رجایی انجام شده است که در صورت اخذ مجوزهای لازم و همکاری سایر ارگان های ذیربط اجرایی خواهد شد.همچنین رایزنی ها با سرمایه گزاران در این بخش صورت پذیرفته است که با حول قوه الهی در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.anik49nmw5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما