دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 65839
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به مدیران بخش درمان توصیه کرد

جلوگیری از روزمرگی و تکیه بر نظرات کارشناسی در بخش بهداشت و درمان

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم شفافیت در امور کاری، برنامه ریزی مدون، لزوم یکپارچگی در کارها، بهره گیری از نظرات کارشناسی، جلوگیری از روزمرگی، اشرافیت برکارها و... را از مهمترین مسائل در دستور کار مدیران عنوان کرد.
جلوگیری از روزمرگی و تکیه بر نظرات کارشناسی در بخش بهداشت و درمان
جلوگیری از روزمرگی و تکیه بر نظرات کارشناسی در بخش بهداشت و درمان
به گزارش قم نیوز ابوالفضل ایرانی خواه امروز در نشست صمیمانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با مدیران ستادی دانشگاه اظهار کرد: در ابتدا از خدمات همه همکاران که با همفکری و تلاش در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش می کنند، قدردانی می کنم و باید بدانیم که هیچ چیز ارزشمندتر از خدمت به مردم نیست.

وی بیان کرد: در روند اجرای کارها، قطعا مشکلاتی هم پیش می آید که برطرف کردن مسائل توسط مدیران باید انجام شده و اجازه ندهند که روند خدمت رسانی به مردم کمرنگ شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در کشور اظهار کرد: یکی از مسائل مهم این است که اجازه ندهیم این تلاش های مایوس کننده دشمنان اثرگذار بوده و القا نشود و باید بدانیم که از اول انقلاب هم این تلاش های دشمنان هیچ زمان تاثیر خود را نگذاشته و نظام اسلامی با افتخار در حال پیشرفت است.

ایرانی خواه به نیروی انسانی در دستگاه ها اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه در دستگاه به شمار می رود و حفظ این نیرو باید همواره مورد اهتمام باشد.

وی شفافیت در امور کاری، برنامه ریزی مدون، لزوم یکپارچگی در کارها، بهره گیری از نظرات کارشناسی، جلوگیری از روزمرگی، اشرافیت برکارها و... را از مهمترین مسائل در دستور کار مدیران عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به جایگاه دانشگاه اشاره کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی قم دستگاهی است که از پیش از تولد تا بعد از مرگ افراد با انسان ها سر و کار دارد و با توجه به این جایگاه، نباید لحظه ای در خدمات رسانی به مردم تعلل ایجاد شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoani.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما