سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 65856
منبع : خبرگزاری مهر
در فصل تابستان؛

سهم قطعی برق قم ۶۰ مگاوات است

قم نيوز : مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم گفت: در سال گذشته ۸۰ مگاوات در استان خاموشی داشتیم و امسال سهم قم ۶۰ مگاوات است که مشکلاتی برای مردم به وجود می‌آورد.
سهم قطعی برق قم ۶۰ مگاوات است
سهم قطعی برق قم ۶۰ مگاوات است
به گزارش قم نیوز مهدی آهنین پنجه غروب دوشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: مصرف آب و برق کشور با توجه به گرمای تابستان به حداکثر خود رسیده است.

وی بیان داشت: بنا بر اعلام وزارت نیرو اکثر خاموشی‌ها در کشور به خاطر مانورهای اضطراری برای جلوگیری از خاموشی‌های ممتد است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم افزود: استاندار قم نسبت به این موضوع گله داشتند که این مسئله به وزارت نیرو انتقال داده شد و قرار شد که خاموشی‌ها با هماهنگی استان صورت گیرد و سامانه‌ای نیز برای اطلاع‌رسانی مردم از ساعات خاموشی راه‌اندازی شود.

آهنین پنجه بیان داشت: در سال گذشته ۸۰ مگاوات در استان قم خاموشی داشتیم و امسال سهم قم ۶۰ مگاوات است که این امر مشکلاتی برای مردم به وجود می‌آورد.

وی ادامه داد: در سال گذشته ادارات قم ۸ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی کردند که امیدواریم این میزان در سال جاری افزایش پیدا کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم عنوان کرد: کنتورهای هوشمند نیز می‌توان برای ادارات نصب و از این طریق میزان مصرف برق آنها را مقایسه و ارزیابی کرد.

وی گفت: در سال ۹۶ شرکت آبفا، شهرداری قم، پخش فرآورده‌های نفتی، مخابرات شرکت شهرک‌های صنعتی، آبفا، جهاد کشاورزی، آموزش فنی حرفه‌ای، تأمین اجتماعی، بانک ملت و دانشگاه علوم پزشکی از دستگاه‌های بودند که بیشترین صرفه‌جویی در مصرف برق را داشته‌اند.


انتهای پیام/138


 
https://qomnews.ir/vdcjmoem.uqeiizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما