پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 65859
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

آیت الله علوی گرگانی: موازین اسلامی در نقشه برداری و مهندسی رعایت نمی شود

قم نيوز : بحث آپارتمان سازی، ازانگلیس و با هدف بیرون کردن زن از خانه و ترویج بی بندباری آغاز شده است، این نقشه دشمن بوده و به هدفشان رسیده اند و به کشور ما نیز سرایت دادند.
موازین اسلامی در نقشه برداری و مهندسی رعایت نمی شود
موازین اسلامی در نقشه برداری و مهندسی رعایت نمی شود
به گزارش قم نیوز حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان نقشه برداری کشور، با بیان اینکه در بحث نقشه برداری و برنامه ریزی ها درمناطق پرجمعیت و مذهبی کشور کوتاهی هایی شده است، گفتند: از جمله آن، اماکن مقدس مانند مشهد و قم هستند، کاری کردند که کسی که وارد شهر می شود، نمی تواند گنبد حضرت را ببیند.

معظم له بیان داشتند: این نشان می دهد در تنظیم و ساخت و ساز ساختمان ها، قوانین مهندسی رعایت نشده و هر کسی هر طور دلش خواسته رفتار کرده است. این نوع طراحی با عدالت اجتهادی سنخیت ندارد. در حقیقت درحق همدیگر ظلم کرده اند.

ایشان بابیان اینکه بحث آپارتمان سازی، از انگلیس و با هدف بیرون کردن زن از خانه و ترویج بی بندباری آغاز شده است، اظهارداشتند: این نقشه دشمن بود به هدفشان رسیدند و به کشور ما سرایت دادند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اما الان باید سعی کرد طوری در ساخت و ساز ساختمان ها، قوانین مهندسی را رعایت کرد، تا حق مردم از بین نرود. معتقدیم انسانها نسبت به یکدیگر حقی دارند و یکی از احقاق حقوق این است مهندسی ساختمان سازی رعایت شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcco4qe.2bqpp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما