> شفاف‌سازی ضرورت کنونی اقتصاد کشور است | قم نیوز
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 65860
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

شفاف‌سازی ضرورت کنونی اقتصاد کشور است

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم شفاف سازی را یک ضرورت انکارناپذیر اقتصاد کشور دانست.
شفاف‌سازی ضرورت کنونی اقتصاد کشور است
شفاف‌سازی ضرورت کنونی اقتصاد کشور است

به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در جلسه شورای اسلامی شهر قم که شامگاه دوشنبه در ساختمان شهید باکری برگزار شد با تشکر از اقدام دولت و بانک مرکزی برای اعلام لیست شرکت‌هایی که ارز دولتی دریافت کرده‌اند اظهار کرد: این شفاف‌سازی نیاز کنونی کشور است.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه نگرانی‌هایی هم احساس می‌شود افزود: از جمله اینکه بین شرکت‌ها و کالاهایی وارد شده سنخیتی وجود ندارد و کالاهایی وارد کشور شده که مقداری نگران کننده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: این نشان می‌دهد که عدم هماهنگی بین بانک مرکزی وزارت صنعت و معدن و دستگاه‌های نظارتی وجود دارد که همین شفاف سازی می‌تواند به رفع مشکلات کمک کند.

لزوم نظارت بر قیمت‌ها

وی معتقد است سازمان حمایت از مصرف کننده نیز باید در این زمینه در قیمت‌گذاری ورود کرده و در بحث عرضه به بازار به قیمت‌ها کنترل کند.

جلالی ادامه داد: امروز در تمام زمینه‌ها نیازمند شفاف سازی هستیم و هر چه در این عرصه گام برداریم در افزایش سطح اعتماد عمومی قدم برداشته‌ایم.

وی با اشاره به پرهیز برخی مسئولان از شفاف‌سازی خاطرنشان کرد: این کار مثبتی است که نظارت عمومی مردم را به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به شرایط کنونی اقتصادی کشور گفت: امیدواریم حرکت در مسیر شفاف‌سازی اقتصادی استمرار داشته و منافع آن در آینده برای مردم دیده شود.

میزان جرائم خشن در قم کم است

وی با اشاره فرارسیدن هفته قوه قضاییه اظهار داشت: در موضوعاتی مانند آسیب‌های اجتماعی و جرائم خشن در قم مشکلات بسیار کمی داریم که ناشی از زحمات عزیزان قوه قضاییه است.

وی با اشاره به تلاش‌های مجموعه شهرداری در نیمه شعبان امسال گفت: امسال هم تیم شهرداری در نیمه شعبان تلاش‌های خوبی داشتند که این تلاش‌ها رضایتمندی تولیت مسجد جمکران و مسئولان را به همراه داشته است.

در پایان این جلسه شورای شهر از شهردار قم بابت اقدامات و خدمت‌رسانی در نیمه شعبان امسال با اهدای لوحی قدردانی کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce7v8p.jh8npi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما