سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 65883
منبع : خبرگزاری مهر
با صدور بیانیه ای تاکید شد؛

آمادگی جهاددانشگاهی برای کمک به عبور از شرایط فشار اقتصادی

قم نيوز : جهاددانشگاهی با صدور بیانیه ای آمادگی خود را برای کمک به عبور از شرایط فشار اقتصادی کشور اعلام کرد.
آمادگی جهاددانشگاهی برای کمک به عبور از شرایط فشار اقتصادی
آمادگی جهاددانشگاهی برای کمک به عبور از شرایط فشار اقتصادی
به گزارش قم نیوز با توجه به شرایط فشار اقتصادی کشور این نهاد با صدور بیانیه ای آمادگی خود را برای کمک به عبور از این وضعیت اعلام کرد.
متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
ایران اسلامی این روزها با تشدید فشار اقتصادی و اجرای برنامه های بی ثبات کننده مواجه است به طوری که هر منصفی اذعان می کند که در حال حاضر سرمایه گذاری اصلی دشمن به میانداری آمریکای عهد شکن،‌ آشفته نمودن نظام اقتصادی کشور و ایجاد نارضایتی عمومی است؛ هر چند غفلت داخلی از اقتصاد مقاومتی و از دست دادن فرصت ها در کنار برخی انسدادها در عرصه ارتباطات و گفتگوی مسئولان با مردم نیز شرایط را دشوارتر کرده است.

فارغ از این که وضعیت فعلی کشور متاثر از چه عوامل ریز و درشتی است؛ نکته حائز اهمیت این است که در سال های پس از انقلاب، ‌ملت بزرگ ایران در بحران ها و تنگناها نه تنها هیچ گاه در چنبره راه های محال قرار نگرفته بلکه شجاعانه و همدلانه به خوبی نقش خود را ایفا نموده است.

رهنمودهای راه گشای رهبر معظم انقلاب اسلامی طی روزهای گذشته، ‌عزم دولت برای سامان دادن به امور، ‌احساس مسئولیت نخبگان و به میدان آمدن آن ها با وجود همه نقدهای به حقشان، ‌حس اعتماد، ایستادگی و انسجام را به کنشگران اصلی میدان مبارزه اقتصادی یعنی مردم عزتمند ایران منتقل خواهد کرد.

نهاد انقلابی جهاددانشگاهی ضمن اعلام تبعیت از دستورات اخیر رهبر معظم انقلاب و حمایت از راهکارهای اعلام شده توسط رئیس جمهور محترم، همه توان علمی و فرهنگی مراکز تخصصی و رسانه ای خود را برای رفع نیازهای کشور و مردم به کار گرفته و در کنار ملت مقتدر ایران اسلامی برای دفع و خنثی سازی هر گونه توطئه آماده است.

اعضای این نهاد همگان را به هوشیاری،‌ وحدت ،تلاش مضاعف و دوری از سخنان تفرقه آمیز دعوت کرده و امیدوارانه و با توکل به خدای سبحان در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی گام بر خواهند داشت.»
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtoem.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما