پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 65975
منبع : خبرگزاری مهر
در رشته دو و میدانی صورت گرفت؛

کسب سهمیه المپیک نوجوانان برای ورزش قم

قم نيوز : مهدی رضایی، دو و میدانی کار نوجوان قمی با درخشش در مسابقات انتخابی در تایلند موفق شد ورزش استان قم را در المپیک نوجوانان صاحب سهمیه کند.
مهدی رضایی دو و میدانی انتخابی المپیک نوجوانان
مهدی رضایی دو و میدانی انتخابی المپیک نوجوانان
به گزارش قم نیوز رقابت‌های دو و میدانی انتخابی المپیک نوجوانان در حالی به میزبانی بانکوک تایلند برگزار شد که در پایان اولین روز این مسابقات، اتفاق شیرینی برای ورزش استان قم و دو و میدانی ایران رخ داد و مهدی رضایی دو و میدانی کار قمی برای ورزش قم، کسب سهمیه کرد.

در مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان که با حضور تیم‌هایی از کشورهای مختلف قاره کهن برگزار شد تیم دو و میدانی ایران شرکت کرد و در این میان، مهدی رضایی دو و میدانی کار برجسته استان قم در ماده ۱۰۰ متر، صاحب مدال برنز شد.

مهدی رضایی در این مسابقات ابتدا در دور مقدماتی ۱۰۰ متر روی پیست رفت و با ثبت رکورد ۱۰.۹۹ ثانیه به نیمه نهایی این مسابقات راه یافت تا یک گام به کسب سهمیه نزدیک شود. وی در نیمه نهایی با ثبت زمان ۱۰.۸۶ ثانیه ضمن صعود به فینال ۱۰۰ متر، دومین سهمیه دو و میدانی ایران در بازی‌های المپیک نوجوانان آرژانتین را کسب کرد.

در مرحله فینال نیز در شرایطی که سهمیه رضایی قطعی شده بود، وی با زمان ۱۰ ثانیه و ۸۱ صدم ثانیه پس از شرکت کنندگانی از چین و ژاپن صاحب مدال برنز شد و با عملکردی بسیار خوب، این مسابقات را به پایان برد.

بدین ترتیب ورزش استان قم در بازی‌های المپیک نوجوانان که پاییز امسال در آرژانتین برگزار می‌شود، برای نخستین بار سهمیه خواهد داشت. علی رضایی از استان قم نیز به عنوان مربی در کادر تیم اعزامی به تایلند حضور دارد.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcbs9b0.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما