قم نيوز : استاندار قم از شرکت آب و فاضلاب استان در راستای مشارکت در طرح‌های مدیریت پیک بار برق در تابستان سال گذشته و اقدامات سال جاری تقدیر کرد.
تقدیر استاندار قم از آبفای قم برای مدیریت مصرف برق
به گزارش قم نیوز استاندار قم در جلسه شورای اداری استان با اهدا لوح سپاسی به دکتر صادق پور از مشارکت و تعامل شرکت آب و فاضلاب استان در طرح‌های مدیریت پیک بار برق در تابستان سال گذشته قدردانی کرد.

مهندس سیدمهدی صادقی در این لوح سپاس آورده است: با عنایت به اهمیت مدیریت مصرف انرژی به منظور مقابله با کمبودها و ارتقا بهره‌وری در این حوزه، بدینوسیله از مشارکت و تعامل ارزنده جنابعالی و همکاران محترم در زمینه کمک به اجرای شایسته طرح مدیریت پیک بار تابستان سال 96 و نیز اعلام آمادگی مجدد برای همکاری با شرکت توزیع برق استان قم برای تابستان امسال، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

استاندار قم در پایان این لوح سپاس تاکید کرده است: امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال، همواره در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ و صیانت از منابع و سرمایه‌های ملی موفق و سربلند باشید.

همچنین رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان در راستای مشارکت در طرح‌های مدیریت پیک بار در تابستان سال گذشته تقدیر کرده و لوح سپاسی را به جهت همکاری‌های بسیار خوب مهندس حسنی رئیس گروه انرژی و سیستم‌های تله‌متری و کنترل از راه دور شرکت به وی اهدا کرد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdchivn-.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

گلچین
سلام ابفای قم چیکار کرده که باید تقدیربشه جزاین که برق مردم قطع میشه پول برق کلان گرفته میشه و..