يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 66119
منبع : خبرگزاری مهر
سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم:

تیم‌های لیگ برتری برای رسیدن به شرایط ایده آل به زمان نیاز دارند

قم نيوز : سرمربی تیم فوتسال سوهان سیمای قم با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش در اولین هفته لیگ برتر گفت:تیم‌های لیگ برتری برای رسیدن به شرایط ایده آل به زمان نیاز دارند.
سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم
سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم
به گزارش قم نیوز حسین صبوری در مورد کسب اولین پیروزی تیم سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی‌های اول شرایط خاص خود را دارد و در بازی‌های ابتدای فصل تیم‌ها هنوز نمی‌توانند توان واقعی خود را نشان دهند با این حال ما می‌توانیم از کسب ۳ امتیاز در زمین حریف در اولین بازی فصل خوشحال باشیم.

وی افزود: در برابر تیمی به میدان رفتیم که فرصت بسیار کمی برای آماده سازی داشته است و در روزهای منتهی به لیگ جمع شده اما با این حال کار ما برابر شهرداری ساوه به هیچ وجه آسان نبود و پیروزی دشواری به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: تیم‌ها برای رسیدن به شرایط ایده آل در لیگ برتر فوتسال به زمان نیاز دارند و با گذشت چند هفته، شکل حقیقی خود را پیدا می‌کنند و تیم ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و با گذشت زمان به هماهنگی بهتری می‌رسیم.

صبوری بیان داشت: باید از امتیاز بازی‌های خانگی به بهترین شکل استفاده کنیم و در بازی‌های خارج از خانه نظیر بازی با شهرداری ساوه به دنبال بهره برداری از هر فرصتی برای کسب امتیاز باشیم و این توان را داریم که به مسیر خوبی که در بازی اول آن را آغاز کردیم ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: لیگ در یک مسیر طولانی ۲۶ هفته‌ای شکل می‌گیرد و تا هفته‌ها، صحبت کردن از آینده تیم‌ها بی ثمر است اما تیم‌های قدرتمند و با برنامه‌ای در لیگ حضور دارند که برای نتیجه گرفتن در برابر آن‌ها باید هوشیار باشیم. ما تیمی متشکل از جوان‌ها و باتجربه‌ها در اختیار داریم و به آینده این تیم امیدوارم.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdccosqe.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما