پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 66272
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

آغاز ثبت نام در طرح «بیان» در جامعه الزهرا(س)

قم نيوز : معاون فرهنگی تبلیغی از آغاز ثبت نام در دوره مهارت‌های تفسیر قرآن کریم با عنوان طرح «بیان» ویژه طلاب و فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.
آغاز ثبت نام در طرح «بیان» در جامعه الزهرا(س)
آغاز ثبت نام در طرح «بیان» در جامعه الزهرا(س)
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ حسین تهرانی عنوان کرد: دوره مهارت‌های تفسیر با عنوان «طرح بیان» از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی ویژه بانوان طلبه و فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: این طرح، طبق تفاهم بعمل آمده از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی با ستاد عالی تفسیر قرآن کریم استان قم به مدت دو هفته از روز شنبه ۲۳ تیر تا پنجشنبه ۴ مردادماه، ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی تصریح کرد: مهلت ثبت نام از ۱۹ تا ۲۱ تیرماه است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۳۷ تماس بگیرند و یا به پیامک ارسالی از سوی اداره دانش‌آموختگان پاسخ داده و در این دوره شرکت کنند.

وی به موضوعات این دوره اشاره کرد و گفت: قالب‌های بیان تفسیر(۱۶ ساعت) استاد وحیدی، روش‌های دسته‌بندی آیات و مفاهیم قرآن(۱۶ ساعت)، روش برداشت از آیات(۸ ساعت) و مهارت‌های انتقال مفاهیم قرآن به کودکان(۸ ساعت) از جمله سرفصل‌ها و عناوین این دوره است.

معاون فرهنگی تبلیغی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در دوره تربیت مربی نماز جهت پذیرش در این دوره، اولویت دارند، عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره، با مهارت‌های تفسیری در امر تبلیغ را آشنا می شوند.

حجت‌الاسلام‌ در پایان یادآور شد: افرادی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند، گواهینامه مورد تأیید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و ستاد عالی تفسیر قرآن کریم تحت نظارت حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی به آنان اعطا می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcciiqe.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما