پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 66279
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
سرپرست شهرداری منطقه دو قم:

دعوت از مالکین جهت تعیین تکلیف آرای ساختمانی کمیسیون ماده صد

قم نيوز : سرپرست شهرداری منطقه دو قم گفت: پیگیری آرای صادره در کمیسیون ماده صد با رویکرد حمایت از مالکین و تعیین تکلیف تخلفات ساختمانی در دستور کار این منطقه قرار دارد.
دعوت از مالکین جهت تعیین تکلیف آرای ساختمانی کمیسیون ماده صد
دعوت از مالکین جهت تعیین تکلیف آرای ساختمانی کمیسیون ماده صد
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی با اشاره به دعوت از بدهکاران مالی آرای کمیسیون ماده صد جهت تعیین تکلیف پرونده املاک، اظهار داشت: شهرداری منطقه رویکرد حمایتی و کمک به مالکین را جهت سرعت بخشیدن به امور را در برنامه دارد.

سرپرست شهرداری منطقه دو قم افزود: تخلفات ساختمانی پس از بازدید کارشناس و تشکیل پرونده جهت انجام روند قانونی و اداری به کمیسیون ماده صد ارجاع می گردد که در بسیاری از موارد پس از صدور رای، و عدم پیگیری توسط مالکین، پرونده ها به صورت راکد باقی می ماند که این امر مشکلاتی را برای مالکین و خریداران املاک به وجود خواهد آورد.

رحیمی بیان داشت: تغییر قوانین و ضوابط شهرداری، پایان مهلت‌های قانونی و ایجاد مشکل در نقل و انتقالات ساختمانی از مهمترین مشکلات پیش روی پرونده‌های راکد آرای کمیسیون ماده صد به حساب می آید.

وی گفت: پرونده های بسیاری از سالهای گذشته در این خصوص باقی مانده است که با ارسال دعوت نامه و پیام کوتاه از مالکین دعوت کرده ایم جهت تعیین تکلیف به شهرداری منطقه دو مراجعه نمایند تا ضمن رسیدگی به آنها از بروز مشکلات آتی مالکین نیز جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/ 138
 
https://qomnews.ir/vdcjh8em.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما